Mitä tehdä kouluväsymykselle? En ole sisälläistujatyyppiä ollenkaan, haluaisin ulkoilla paljon, mutta pakko olisi jaksaa

tehdä koulutehtävät joita on kamalasti.

Avainsanat: kouluväsymys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 05.04.2009 - 22:23

Ajattele positiivisia asioita. Ota pieniä etappeja ja palkitse itseäsi kun olet sen saavuttanut.
Kevätaurinko lämmittää jo mukavasti. Tee ne läksyt mitkä pystyt ulkona.
Minä itse hihkun jo heti joulun jälkeen: kohta on vappu. Ja todentotta: eipähän ole enää kuin 25 päivää ja sitten tulee vappuaatto!

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle ja kaikille muillekin kannustavista vastauksista. Ihanaa kun kesä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2009 - 22:04

Riittävästi unta oikeaan aikaan eli ajoissa unille. Kunnollinen monipuolinen ruoka, riittävästi vettä. monivitamiinivalmisteet. Aikatauluta, aika riittää paremmin, lukujärjestys vapaa-ajallekin. Ulkoilla pitää myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 22:05

Ulkoile koulun jälkeen,mutta nyt pääsiäisenä ei tarvitse kait mennä kouluun,voit kai keskittyä lepoon ja ulkoiluun,enhän tosin tiedä elämän tilannettasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 22:56

Riittävästi lepoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 00:09

Ida neuvoi minusta hienosti. Jollet jaksa ajatella toukokuun loppua, jolloin koulut sulkevat ovensa kesäksi, niin pätki loppulukukausi jaksoihin.

Ja jos sinulla on ongelmia niin ne nutistetaan yksi kerrallaan. Ei koko maailmaa tarvitse yhdellä kertaa kuntoon saada.

Tsemppiä. Kevät tulee kohisten. Tänäänkin joutsenet lensivät talomme yli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 01:21

Joutsenia tosiaan jo liikkeella,samoin valkoposkihanhet saapuneet.Ihanaa,kun kevät tulee ohisten.
Lumet sulaa pois kovaa vauhtoa varsinkin,kun nytkin ulkona sataa vettä! :/ Vappukin ihan kohta käsillä. :))

Neuvoksi kevätväsymykseen: liiku ulkona mahdollisimman paljon,syö säännöllisesti myös välipaloina hedelmiä ja nuku tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 06:55

olisikohan parempi mennä lääkäriin jos on joku piilevä sairaus esim diabetes

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 10:26

Jos " lukutehtäviä ", lue ääneen tekstit tietokoneellesi, polta CD:lle tai DVD:lle, varmaan sinulla on kuuntelulaite ja nappikuulokkeet.
Lenkkeile ja samalla kuuntele lukemaasi tekstiä, jos uppoudut kuunteluun huomioi myös muut lenkkeilijät ja fillaristit, ettei tule törmäyksiä.

Tietenkään et voi kirjoittaa ja lenkkeillä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 10:30

Yritä nukkua enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 21:44

Nyt tulee pääsiäinen,eikä ole koulua..Rentoudu,ulkoile että saat voimia koulun loppuun...
Koita kestää kyllä se aurinko paitaa risukasaankin.................

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 10:54

Ota frisbeegolf ystäväsi kanssa ohjelmaan, tapaat radalla paljon uusia kavereita ja saat halvan ja kivan harrastuksen. Ajatukset välillä muualle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:19

uni, ruokavalio... vitamiinit. :)