Kävittekö tänäään virpomassa? Mitä sait palkaksi? viis katerogiasta

Toi katerogia ei sovi kyllä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2009 - 10:31

En virponut,mutta ovella kävi virpojia ja annoin palkaksi suklaata.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta. Hyvä että palkitsit ne sillä sulkaalla, nami nami.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2009 - 21:31

en käynyt =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 21:32

En, täälläpäin virpoillaan vasta viikon päästä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 21:35

Ei tullut virvottua ;) tällä kertaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 21:39

Virvoin ja varvoin (itteeni) ja söin nuo 'palkatkin' tuolt Trulli-kaapist ihka ite, heh..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 21:43

En oo koko ikänäni virponut, enkä virvo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 21:44

Olen yli-ikäinen virpomaan, mutta palkaksi sain pizzaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 21:50

En minä, mutta minut kyllä ruoskittiin heti aamutuimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 22:05

Lapseni kävivät, vipoivat muakin. Suklaamunia toisensa perään saivat. Virpoivat isovanhemmat ja pari ennalta sovittua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 22:07

Virvoin miestäni aamulla,mutta palkkaa en saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 22:18

en ollut itse, mutta meillä kyllä kävi pikkunoita...ja sai suklaamunia ja karkkeja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 22:36

En käynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.04.2009 - 22:47

En käynyt virpomassa, siis ei tullut palkkaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 01:11

En virponu,mutta palkaks söin piiitkästä aikaa pizzaa,nam :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:12

en tod. käynyt. Vihaan virpomista ja virpojia. piilokerjäystä ovelta ovelle.
Pysyisiv't virpojat sukulaisissa ja tutuissa, ei tuntemattomien oville kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2009 - 17:33

Meillä päin virvotaan ens lauantaina. Menisin jos kehtaisin, mutta nykysin jätän virpomisen pikkusiskoille. Autan niitä vitsojen koristelus, nii saan pari pääsiäismunaa itekki. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 00:30

En toisaankaan käynnyt, ei olisi varmaan ollut kovin uskottavaakaan näillä vuosilla, eikä täällä meidän kulmilla tänä vuonna näkynyt niitä pikkuisiakaan, ovat taineet kasvaa nekin jo liian isoiksi, että viitsisivät karkin perässä juosta