Minne?!

minne kannattaa lähtee heti joulun jälkeen 2 viikoksi? jos haluaa kunnolla lämmintä. (poikaystävän kans ekaa kertaa sillon ulkomaille)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 05.04.2009 - 22:14

Aurinkoa, lämpöä, ystävällisyyttä. Sitä löytyy n. tuhannella eurolla per nenu Thaimaasta. Suosittelen. Tiedä vaikka tavattaisiin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2009 - 20:53

kaverini tykkäs kap verdestä kovasti.. thaimaaseen.. balille.. mauritiukselle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 20:53

Gran Ganaria Puerto Rico

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 20:59

Riippuu myös siitä, paljonko aikoo uhrata rahaa matkaan.
Kanarialle ja Thaimaahan pääsee kohtuuhinnalla, muut kaukokohteet vaativatkin paksumpaa kukkaroa.
Hyviä kaukokohteita ovat mm. Brasilia, Intia sekä eteläiset saarivaltiot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.04.2009 - 21:05

Etelä-Afrikka ja Cape town on hyvä ja unohtumaton kaukomatkakohde. Suosittelen. Lennot tosin kalliimmillaan joulu-tammikuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 21:36

Kap Verde :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 21:52

Niin, sinulle tuli ne reilut veronpalautukset...
Mene Keniaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 22:01

Etelä-Norja, Alpit, Etelä-Ameriikka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 22:06

Lähtisin Thaimaahan, itse en ole käynyt, mutta kuullut pelkkää ylistystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 22:19

kanarialle..ihan minne vain sinne...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 22:39

Floridaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.04.2009 - 22:45

Kyllä tuo Thaimaa on aika kiintoisa paikka ja lämminkin. Sinne suuntaat seuraavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 01:14

Monta paikkaa minne menisin uudestaan.Meksiko,Thaimaa,Egypti,Tunisia,Florida,Espanja....
Intiakin kiva paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 01:30

Kunnolla lämmintä ei välttämättä löydy Kanarialta. Teneriffalla on luultavasti jopa kylmä. Tässä oiva sivu säiden tarkkailuun maailmalla. Sieltä löytää historiatietoja, kuinka lämmintä kohteissa on ollut menneinä vuosina.
www.wunderground.com/cgi-bin...ct=WEATHER
Ensi kertaa ulkomaille menevien ei ehkä kannattaisi valita kovin eksoottista kohdetta. Thaimaassa tarkenee varmasti ja siellä osataan palvella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 07:09

rantaloma phuketissa , kaupunkiloma bangkokissa siellä kannattaa mennä ostoksille kiinalaiseen kaupunkin osaan ,lähellä rautatieasemaa ,bussi numero 40 menee sinne,ja tulee takaisin,hotelleja löytyy 8e yö

Lisätty: 06.04.2009 - 07:10

halvimmat hotellit phuketissa 10e,yö

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 08:26

Kunnolla lämmintä Austraaliassa,siellä keskikesä jouluna,ei takuulla palenna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 10:34

Menen jouluksi ja uudeksivuodeksi Kap Verdelle.Suosittelen sinullekin,jos oikein lämmintä paikkaa etsit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:13

Thaimaa on ihan kiva paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 19:17

Etelä-Thaimaa hyvä, edullinen ja helppo päästä. Suosittelen Koh Tao -saarta!