Mikä ärsyttää liikenteessä ? Oletko mielestäsi teidenritari ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.04.2009 - 17:56

Börjetuntumalle takapuskuriin änkevät ärsyttää eniten. Tuskinpa minusta teiden ritaria saa tekemälläkään.

Kysyjän kommentti

minäkään en pidä Börjestä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2009 - 17:42

Ruuhkat ja törpöt kuskit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 17:45

kaistapäiset kaistavaihtajat,
kunhan olisin edes kohtuukunnollinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 17:47

vilkuttomat autot ja ohikiihkoilijat , jotka tulee sitten ihan puskuriin kiinni...yritän huomioida kaikki liikentessä olijat, annan tilaa kadunylittäjile..ja pyrin olemaan muutenkin kohtelias liikenteessä..noidatan nopeus rajoituksia ja käytän vilkkua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 18:01

Kalliit P-paikat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.04.2009 - 18:08

Huomattavasti alle rajoitusten ajavat, ohituskaistalla ylinopeutta ajavat, puskurissa nuuskijat, ohittajat jotka tuuppaavat heti keulan eteen ja mitäs vielä... Tietenkin olen teiden ritari, en koskaan tee tuollaista toisille. Paitsi... niin no...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.04.2009 - 18:55

Alinopeutta köröttelevät törpöt. Ja sitten suoran tai ohituspaikan tultua litistetään tinni tiskissä ja sitten jarru pohjaan kun ohituskaista loppuu .
Sitten he menevät kotiin ja kertovat kumppanilleen, että taas oli tiellä kilometrien jonot. Kumppani sitten kysyy, että miksi et ohittanut, johon tämä törppö: En voinut, kun olin ensimmäinen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 19:11

Kauheet ruuhkat ja törpöt kuljettaja ja sit ne jotka ei käytä vilkkua!! :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 20:15

kyllä mä vähän oon.. ;D ärsyttää ku ihmiset ei voi ajaa oikeeta nopeutta.. jos ei uskalla ajaa 60 voi jäädä kotiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 20:23

Yritän olla ärsyyntymättä ja säästää hermoja, mutta kieltämättä vilkun käyttämättömyys ja joustamattomuus liikenteessä sekä epäkohtelias käytös alkaa kuitenkin keittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 20:24

Niin kuin rikun77 jo edellä sanoi: Börjetuntumalla ahteriin kiin ajavat, liian hitaat köröttelijät, vilkuttomat ja sormen näyttäjät teiden italiaanot. Teiden ritari "ässä".....hmmm.....voi voi......Yritän ajaa mahdollisimman joustavasti ja muiden turvallisuutta vaarantamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 20:46

Täällä meiteen teillä jos on vaikka 3 autoa näkyvillä niin kyllä ne liikenneruuhkan osaavat tehdä, meinaan kun autot saattavat pysähtyä keskelle tietä ja sitten rupattelevat toisten autoilijoitten kanssa.

Lähteet:
Oma näkemä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 20:58

Ei ärsytä, joukossa mennään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 21:21

Ärsyttää hidastelijat ja eteenajajat.... teidenritari ärsytyksestä huolimatta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 21:24

Ärsyttää motarilla kurakelillä heti eteen tötsäävät, hyvä, ettei sivuovest tuu sisään, samoin auton persuuksis roikkujat - ei turvaväliä -, jepulis olen teiden ritaritar, otan muut huomioon liikenteessä, kaikki saman arvoisia, annan tietä, näytän käsimerkein - olkaa hyvä menkää vaan ensteks, jalankulkija, tms. - en ole tien tukkona/hidasta kenenkään menoa, vilkku toimii, valot päällä, ajan nopeusrajotusten mukaan . pari piiruu yli mieluimmin kuin ali, ettei vaan ärsytä takanaolevaa, seuraan koko ajan liikennettä sivu/peruutuspeileist, jne.. mua ei kukaan liikenteessä saa provosoituu niin, että esim. 'kostoks' tekisin jotain päätöntä, aattelen vaan, et toivotaan et tuokin selvii kunnialla kotiin/töihin ja välil sellanen tunne, et kyl tuo auto kuljettajineen löytyy koht seuraavast ojanpenkast......nooo ... sori vähän innostuin paasaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 21:44

Uhkarohkeita (ja typeriä) ohituksia tekevät, "takapuoleen" kiinni tulevat liikennevalois....lista ois pitkä,mut lyhennettynä uhkarohkeat jotka ei noudata sääntöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 22:06

Autoilijat, jotka eivät kunnioita muita tiellä liikkujia. Itse olen köröttelijä pääasiassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 22:15

Kaikki tötteröhidastelijat jotka tötterehdinnällään vaarantavat liikennettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.04.2009 - 22:24

Nää uroot, jotka luulee olevansa teiden ritareita ärsyttää eniten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 23:37

Kaltaiseni. En.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 02:00

Ei liikenteessä saa provosioitua. En edes muista milloin olisin ärsyyntynyt liikenteessä. Joskus ärsytti lähihuoltsikan pihasta eteen kiilaavat rekat, mutta nykyään osaan jo varoa näitä "teiden ritareita".
Yritän olla ritari kaikkialla. Muut saavat arvostella onnistumiseni. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:17

Ruuhka, idiootit kuskit, jotka eivät edes vilkkua osaa käyttää. Tai sitten on niin halpa auto ettei vilkkuakaan löydy :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 19:56

No hyvä et edes osaan ajaa autoa...

Oikeastaa mua ärsyttää vain ne kuskit joka ajavat sitten ettei edes etulamput näy peilissä...no ei aja kovin pitkään mun perässä. Sori!
Syy: mulla on lapsi takapenkillä.

Pyrin aina väistämään kevyttäliikennettä, tosin jalankulkijat voisivat olla hieman tiukempia näyttämään jos ovat menossa tien yli. Itse seison aina ekalla viivalla menossa....ei oo tarvinnut juuri autoja väistellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:14

Ruuhkat ja liikennevalot joissa ei ole useinmiten mitään logiikkaa.