MIEHET, kerro minulle millainen on mielestäsi naisellinen nainen ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2009 - 20:07

"Se oli vain heijastus lasissa, pilke silmä kulmassa, kauniisti kaartuva hymy. Näin sinut siellä ehkä viimeisen kerran.."

Kaikista naisista löytyy naisellinen nainen, ehkä ne eivät ole sitä vielä löytäneet.

Niin minä näen joka päivä, ehkä se on se pieni valokuvaaja minussa joka haluaa löytää jotain kaunista tästä harmaasta maasta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2009 - 17:51

kun miehet ei uskalla vastata, laitan pään auki, sillä silmät ne on minullakin päässäni, vaik olen itsekin nainen:) naisellinen nainen on sopivasti rehevä vartaloltaan ja viehättävä luonteeltaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 17:58

Pukeutuu ja käyttäytyy naisellisesti - naisen muotoinen .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 19:48

Naisellinen nainen on sopivasti rehevä vartaloltaan, pitkä hiukset ovat aina olleet plussaa, viehättävä luonteeltaan, huumorintajuinen, luotettava ja aito suomalainen nainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 20:50

Täällä napsussa ainakin kaikki naiset ovat minun mielestä naisellisia. Kiitos kuuluu napsuttarille.

Lähteet:
Oma tietämys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 20:59

Rouvani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 23:34

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 02:05

Oma rakas.