Oletko töissä ja teetkö koulutustasi vastaavaa työtä ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.04.2009 - 17:40

Olen nyt eläkeläinen,työelämässä ollessani tein koulutusta vastaavaa työtä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2009 - 17:47

Rimpuilemassa irti työelämästä,
jatkuvasti joutunut täydennyskouluttautumaan päästäkseni tehtäviäni vastaavalle tasolle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 17:49

kyllä, molempiin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 17:54

en ole työssä..ja tein, kun olin työssä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 17:54

En ole valmistumisen jälkeen tehnyt päivääkään koulutusta vastaavaa työtä.
Palaamassa työelämään pikkuhiljaa, mutta ei ole kiirettä siellä ehtii vielä olemaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 18:01

Eipä taida koulutusta vastaavaa työtä suomessa olla tarjolla lähellekään kaikille. Minulla on ilo kertoa, että työskentelen, mutta mahdollisimman kaukana koulutustani vastaavasta työstä. - Onneksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.04.2009 - 18:03

Ensimmäistä koulutusta vastaavassa en ole, myöhemmästä teen murto-osan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 18:05

1.Olen
2.En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 19:16

1.Olen töissä,mutta samalla eläkeläinen.
2.En o,kouluttauduin ravitsemistyöntekijäksi,mutta olen töissä entisöijänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 19:49

Olen töissä, mutta en tee koulutustani vastaavaa työtä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 20:50

Joo Onttopohja Oy:llä ja sitten harrastan erilaisia rahasto,-osake-indeksisijoituksia eri puolilla maailmaa. Tosin vetäydyin parivuotta sitten vetämään välillä henkeä, kun paikkoja alkoi kuumottaa siihen malliin. Mutta nyt alkaisi olla hyvä aika taas sijoittaa ja olenkin jo muutaman "pyydyksen" laittanutkin veteen, odottamaan parempia aikoja??? Valperin tapaan rimpuilen irti työelämästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 21:00

Eläkkeellä, mutta teen kuitenkin koulutustani vastaavaa duunia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 21:23

Kyllä, vihdoin teen koulutustani vastaavaa työtä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 21:30

Ehkäpä näin voi sanoa, voisin ehkä tehdä siihen ekaks valmistumaani ammattiin littyvää työtä tehdä vielä nytkin, se oli ihan antoisaa ja palkitsevampaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 21:44

Oon toissä, mutta en koulutustani vastaavassa hommassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 21:48

en ole töissä eikä ole koulutustakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 22:16

Olen ollut töissä valmistuttuani ammattiini kohta 20v

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.04.2009 - 22:19

En ole töissä, mutta ollessani töissä tein koulutustani vastaavaa duunia koko työurani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:18

Sairaslomalla. sitä ennen päiväkodin tätinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 19:29

Olen, mutta koulutusta vastaavassa? Empä taida, onkohan tähän mun hommaa edes koulutusta tarjolla ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:55

En tällä hetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 21:48

Tällä hetkellä en ole töissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 17:59

noin suurin piirtein on työhaasteet ja koultus olleet tasapainossa, paljon on myös kyse siitä, miten osaa koulutustaan hyödyntää omissa hommissaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 14:23

ei valittamista, työpaikka ollut aina oma valinta ja siihenhän ole pyrkinyt mitä osaan/tahdon tehdä