Täällä niin paljon koirien ja kissojen vihaajia,entäs teilläpäin????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.04.2009 - 20:58

Ei meillä vihata, päin vastoin nukutankin yhdessä samassa sängyssä. Tosin Lara meinasi rakastua yhteen poika kissaan ja yritti jopa suudella sitä, mutta minä mustasukkaisen miehenä ennätin onneksi väliin ennen kuin olisi tapahtunut jotain peruuttamatonta tai kohtalokasta? Sitä se murkkuikä teettää, joskus!

Kysyjän kommentti

Hauskasti vastattu..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2009 - 17:27

ei meillä tällä maalla vihaa ketään muu kuin tuon naapurin (joka on 300 m päässä meistä), niin heitin patukoira..meitin kissoja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 17:31

Meillä täällä ihmiset, kissat ja koirat elävät sovussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 17:33

Ihan varmasti sellaisia ihmisiä on täälläkin olemassa,se on kamalaa,kun vanhemmat opettaa lapsiaankin omalla esimerkillä vihaamaan ja kiusaamaan luontokappaleita.Meillä on sisäkissa,ei ole kenenkään kiusattavana ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 19:19

Meilläpäin eletään sulassa sovussa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 20:12

mä ainakin tykkään koirista.. pentukissat on ihania mut isot ei ja on ärsyttävää ku kissat pyörii meijän pihalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 21:01

Varmaan rakastajia. Niin paljon näyttävät koirat ja kissat taluttavan hihnan päässä ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 21:36

Kissat ovat meitil sisäkissoi, mut syyllisyyt saa tuntee välil, et olikos se teitin kissa tuol yöllä mouruumassa, no ei ollu sisäl oli, koirist tykkään, mut oon niille allerginen, ja naapurin koirat sellasii pikkusii niin jaksaa räksyttää mielestäin liikaaa, kasvatus ehkä jäänyt...? Mut rakastetaan kaikkii luontokappaleit...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 21:51

ei ole vihaajia tullut vastaan (en ole varma yhdestä pariskunnasta joilla asustaa kaksi pientä koiraa) mutta joku vihaaja joskus on heitellyt jotain myrkkysyötävää tien varteen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 21:55

Tääl pyöri tos viime vuon sellane tupsukorvane kissojen vihaaja,muutamia pisti poskeensakki =)
Kylhä täälki on muistaakseni sellasia pyöriny ketkä noit viattomia sulosia luontokappaleita vihaa...Mite joku voi vihata kissoja tai koiria,miutaki muutaman kerra koira purru ja säikyttäny mut silti en vihaa niitä.Kylhä miulki menee välil hermot ton rasavillin pojan koltiaisen kans,mut ei sille voi pitkävihane olla.Ite oon kyl nii eläinrakas et en tiiä millane eläintarha miul ois jos ois mahollista...no eiköhä seki jo aika paljo kerro,ku vapaaehtosena hoidan kodittomia kissoja.Nyt viel sekaan tulee kani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.04.2009 - 22:14

En tunne yhtään kissojen vihaajaa, mutta kaikkialla kai niitäkin on. Kuulin muutama vuosi sitten järkyttävän jutun koiran omistajasta. En tiedä syytä miksi käyttäytyi niin, mutta oli hakannut vasaralla koiraa päähän parvekkeella. Joku naapuri oli kuullut koiran tuskanhuudot, ja hälyttänyt viranomaiset paikalle. Seuraamuksista ei kukaan tiennyt, mutta sai minut vihaamaan sellaisia ihmisiä. Itse tykkään kaikista luontokappaleista ihan älyttömästi. Jopa kärpästä yritin saada virkeäksi syksyn kylmillä, kun huoneistooni eksyi, mutta ei onnistunut se elvytys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 22:17

Ei onneksi meilläpäin, mutta naapuri pelkää vähän koiria. Kuulin just että Kuopiossa on tosi löyhä koirakuri. Jotkut päästävät koiransa kerrostalon portailta irti pihalle tarpeilleen ja itse menevät sisälle ja käyvät sitten joskus ottamassa koiransa sisälle. HÖ ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 11:01

kyllä niitä voi olla mutta emme ole pahemmin piitanneet siitä. mutta ei kukaan ainakaan ole tullut valittamaan kissoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 11:56

Känniset saa riehua ja mekkaloida iltaisin ja öisin,
mutta jos koira kommentoi päivällä, jo ollaan valittamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:18

juu on täällä niitä.. myrkyttäjiäkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 16:57

Kyllähän täällä on semmoisiakin jotka viihavatkin, Mutta itse olen taas 100% eläinrakas :)