Onko misään muualla sattunnu tällaista. Lenkkipolun varrelle laitettu nakkeja missä rotanmyrkkyä sisällä??

Luin lehdestä tämän jutun. Koira oli popsinnu herkkupalat. OLi hengen-meno lähellä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.04.2009 - 17:36

Sellasen kieltää jo laki,voihan niitä nakkeja maistella vaikka lapset,jos tietäs kuka sellasen on tehnyt,niin syöttäs sille itselleen ne ja sanois,et maistappa omaalääkettäs.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2009 - 17:24

toi on kyllä törkeetä, mitä ihmettä sen ihmisen pääs liikkuu , kun tollaista tekee...en ole moiseen törmännyt...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 17:32

Ompa sairasta !!
En ole moiseen törmännyt, onnexi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 17:36

Joskus voi tosiaan käydä kylmät...

www.kaleva.fi/plus/juttu7790..._page0.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 17:48

kaikkea se hulluus teettää.. kamalaa!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 18:08

Julmaa,olen kuullut juttupuheita,mutta uskomattomia ovat ihmisten teot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.04.2009 - 18:40

Jos tietäisin kuka se oli, niin hänen olisi syytä varoa seuraavaa nakkisoosia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 20:21

Hui,kamala.Onneks täällä ei oo sattunu tollasta! :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 20:30

whaaaat! ihan sairasta =/ miten tollast voi tehdä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 21:02

Ei ole meidän poluilla näkynyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 21:04

On meillä viereisessä puistossa, polun varressa tapahtunut sellaista ja jopa jotkut koirat joutuneet jopa tiputukseen sen johdosta. Onneksi meidän tytön höppänä ei niitä ole saanut suuhunsa, vaikka melkein kaikkea pitää haistella ja sitten vielä maistella! Tekijä ei ole tiedossa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 21:53

Kyllä..nakeista en tiedä mutta jotain popsittavaa on löytyny jota naapurin koira oli hotkassu. se oli tosi kipeä pari päivää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.04.2009 - 22:07

Olen joskus kuullut vastaavanlaista, mutta se tosi törkeetä laittaa niitä myrkkyjä. Eihän sitä koskaan tiedä, kuka sen popsii poskeensa. Kamalaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:19

joo on ollut paljonkin.. ja myrkkylihapullia kans

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 01:28

On noita uutisissa aina silloin tällöin. Onneksi lyhytaikaisia ilmiöitä. Kun asiasta aletaan kohista, niin myrkyn kylväjillä menee pupu pöksyyn.
Eivät enää uskalla levittää mahdollisen koston tai muun rangaistuksen pelossa.
Olisi se vallan noloakin jäädä kiinni noin raukkamaisesta rikoksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 14:27

Sairaita löytyy aina ja nykyään niitä on ehkä entistä enemmän avohoidossa, onneksi ei meidän kulmilla ole näkynyt