Oletteko kokeilleet selluliitti voiteita?

Oletteko kokeilleet selluliitti voiteita? Mistä Piditte eniten? Mistä sait sen? Toimivatko ne?

Avainsanat: selluliiti voide

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.04.2009 - 17:35

Suurta humpuukkia,pitää kaikee älytöntä mainostaa.. Kerran sain sellaista kokeilin mutta aivan turhaa,ei mitään tulosta. Kuntoilemalla ne lähtee ja ruokavaliolla...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2009 - 17:25

en usko sellaiseen voiteeseen ..pitä vaan jumpata kovemmin..on uskoni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 17:28

Ei ole tarvetta selluliittivoiteisiin. Ja olisiko niistä hyötyä, taitavat olla humpuukia !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 17:35

Tässä testituloksia muutaman jo vuoden takaa, mutta varmasti ihan päteviä vieläkin.

Selluliittivoiteet käyttötestissä : Masentavat tulokset

koko juttu:

kuningaskuluttaja.yle.fi/node/322

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 17:48

en, enkä taida kokeillakaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 17:56

Onneksi ei tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.04.2009 - 17:58

Uskallan tunnustaa että käytetty on. Tuloksista en uskalla sanoa mitään, sillä minun käyttöni päättyi taas liian aikaisin, kun en nähnyt niitä tuloksia heti yhden tuubillisen jälkeen. Taisi olla Nivean good-bye cellulite.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 18:10

Humpuukia!Ruokavaliosta pois sipsit ym.suolaiset ja rasvaiset yhdistelmät sekä colajuoman tyyppiset juotavat,jumppaa ja liikuntaa;siinä selluliitin surma!Aamen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 20:10

oon käyttänyt joskus kauan sitten, muttakun heti ei tullut tuloksia niin en jaksanut käyttää sitä enää.. nyt oon käyttänyt sellasta kiinteyttävää voidetta ja kyllä sen hiukan huomaa kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 21:03

EMME

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 21:07

Tyttöystäväni, siis Lara ja minä, ei olla kumpikaan käytetty. En usko moiseen humpuukkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 21:21

En ole kokeillut. Mielestäni vetoamalla meidän naisten turhamaisuuteen rahastetaan hyväuskoisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 21:48

Kuivan ihon omistajana joudun rasvailemaan itseäni joka päivä, kerran siis ostin tarjouksesta jonkun rasvan minkä piti poistaa selluliittiä.. Ihan sama siis vaikuttaisiko vaiko eikö, kunhan sain rasvat nahkaan :) Enpä kyllä menisi kehumaan että mitään tulosta näkyi. Liikunnalla se lähtee, on myös mielipiteeni :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.04.2009 - 22:05

En ole kokeillut, enkä kokeile. Jos ei liikunnalla lähde selluliitit, niin saavat olla paikoillaan sitten. Kaikkeen humpuukiin en sentään rahojani laita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 22:20

Joskus ehkä nuorempana kokeilin, ei vaikutusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 18:42

kyllä ja aivan turhaan, rahat meni,hymyilevä iho jäi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2009 - 14:29

vältetty on meidän ruokakunnassa noitakin rasvoja