Mistä saisi halvat liput Manchester unitedin otteluun?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.04.2009 - 16:45

Mikä sinun halvalla on?Luulisin,että Manun nettisivuilta selviää lippuasiakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2009 - 16:05

ei niitä varmaan mistään halvalla saa.. kato unitedin nettisivuilta tai jos joku sattuis vaikka myymään niitä huuto.netissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 16:49

Saakohan mitenkään?
On useita sellaisia joukkueita joiden pelit on myyty loppuun jo kauden alkaessa.
Huuto.netistä voit saada korkeintaan ManUn pipon...

tickets.shop.ebay.com/items/...;_osacat=0

Eli ebay näyttää myyvän jotain, mutta ei ne kovin halpoja ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 17:16

Koeta huutonettiä.Mutta en usko,että onnistut saamaan lippuja halvalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 21:10

Halvalla ei pääse ManU:n matseihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2009 - 20:18

ei ole alalla alennusmyyntejä, mieluumminkin päin vastoin (halvalla jos joku tarjoaa, ovat varmasti väärennettyjä)