Miten ihmeessä valitsen parhaan?

Kun vastauksenne polkupyörän ajokortista saivat minut nauramaan vedet silmissä! Olette mahtavia! PS. Oikeasti minulla on Mäntsälän poliisiviranomaisen myöntämä polkupyörän ajokortti.

Lisätty: 05.04.2009 - 11:01

Kyllä meillä oli kirjallinen koe, ja sen jälkeen ajo liikenteessä sekä taitoajo. Poliisiviranomaiset vahtivat vieressä koettamme.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.04.2009 - 14:56

totta, hyvistä on vaikea valita sitä parasta, mutta kyllä se siitä kirkastuu.
uskon, että osaat päättää mikä itseäsi eniten miellyttää =)

Kysyjän kommentti

Kirkastui viimeinkin, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2009 - 10:49

oho miten sen sait..? kävitkös oikein koeajossa tai inssiajossa..? parhaan vastausta on todella paha valita, kun napsunväki niin tasavertaista, jotta pitäis olla , että valkkaan kaikki vastaukset...parhaiksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 10:50

hyvä juttu, että sulla on ollut hauskaa :) mä en oikeesti oo ees kuullut polkupyörä ajokortista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 11:04

Täytyy myöntää suosin kavereita,parhaissa.ajokortti uusi asia mulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.04.2009 - 11:10

Parhaan valinnassa valitsen asiallisen tai hauskimman vastauksen. Ketään en suosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 11:39

Valitse parhaimmaksi juuri se jota ajattelet, että tuo on kiva tms. kriteerillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 12:01

Valitsen sen vastauksen mikä on mielestäni paras tai hauskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 12:39

Se vastaus mikä sai suurimmat vedet silmiisi ja makoisammat naurut ilmoille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 12:50

Todella vaikeeta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 13:19

vaikka se yllättävin tuolaisen kysymyksen kohdalla voisi olla paras

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 14:21

valitset sen vastauksen joka on sinun mielestäsi parhain. koska kysytään sinun mielipidettä saat sen aivan itse päättää. vaikka se on kyllä välillä minun mielestäni vaikeaa koska monet vastaukset ovat hyviä. mutta kyllä se siitä menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 19:10

Kyllä on monta kertaa vaikeeta valita paras vastaus. Kun on paljon ihania vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 20:38

:D hahhah. hauskaa, polkupyöräkortti! joillakin ois oikeesti hyvä ollakkin sellane :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2009 - 18:45

No mutta, siinähän se hauskuus on, että kysyjän mielipide kerrankin ratkaisee :-)