Martta aiheinen kysymys,mitä teillä tänään syödää?Meillä porsaan ulkofilettä pussissa paistettuna kera kasvisten.

Avainsanat: liha kasvikset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.04.2009 - 10:08

Kevyttä, kevyttä. Saimme naapurista ternimaitoa ja juuri laitoin uuniin. Syömme siis uunijuustoa, sokerin+kanelin ja mansikkasopan kanssa. Ruisleipää ja leikkeleitä. Sit iltavuoroon duuniin. Hoivakodin vanhuksille keitän tänään iltaruuaksi kalakeittoa. Pitää olla monitaituri hoitaja, kun on yksin työvuorossa ja hoitaa 9 vanhusta kaikkine kommervenkkeineen, kahvia, ruokaa ja iltapalaa jne. Tietää taas, että on liikuttava vilkkaasti, mutta silti kiire ei saa näkyä. Sorry, eksyin jo aiheesta mitä kysyttiin.
Jälkiruuaksi kuppiin vuorotellen mämmiä ja vaniljajäätelöä sekä jotain hilloa vähäsen,nam on muuten hyvää.

Kysyjän kommentti

Herkulliselta kuulosti toi uunijuusto,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2009 - 09:15

meillä tehdään kermainen lohikeitto jälkkäri on vielä auki...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 09:21

Broilerin rintafilettä ja riisiä sekä salaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 09:25

ei ole tietoa vielä. täytyy varmaan pakkasesta jotain ottaa sulamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 09:49

Lämmitämme eilen paistamaani broileria. Ei tarvitse kuin keittää perunat ja sulattaa pakastevihanneksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 09:50

Makaroonilaatikkoa (työkaveri kylläkin tekee kuulemma makaryynilaatikkoa, hih), jauhelihakastiketta ja keittetyi pottuloita, siitä sitte riittää isommallekin porukalle nälän viejää:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 10:13

eilistä siskonmakkarakeittoa, lämmitettynä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 10:24

Nuudelipohjaista keittoa
+ hedelmärahkaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 10:27

Eipä tietoa vielä...leipäää.. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 11:05

Jossain vaiheessa eilisiä fajitaksia ja sörsseleitä,myöhemmin paistetaan kalaa ja patchuita,ehkä riisin kera.Kalaa pitää syödä,aina kun mahdollista.Jälkkärikin valmiina,créme brulée...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.04.2009 - 11:06

Minä eilistä broilerikastiketta riisin kera, isäntä luultavasti toissapäivänä naarraamiaan ahvenia pottujen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.04.2009 - 11:08

Keitän potut, ja lämmitän eilistä soosia ja lihapullia. Tomaattia ja kurkkua lisäkkeenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 11:32

Ruokaa en tohdi miettiä ennen kuin on kova nälkä, mutta noista vaihtoehdoista nälkä jo tulikin. Muutoin olen sitä mieltä, että kasviksia kannattaa juuri samaan pussiin laittaa lihan kanssa. Silloin kasviksiin tulee hyvä maku ja ne maistuvat niillekin, joille kasvisten syönti yleensä ei ole mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 12:41

Spagettia ja jauhelihakastiketta +salaattia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 12:51

Joko lohisoppaa tai hernekeittoa, valmistettu viikolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 12:58

Menu

”Katkarapucocktail”
Ankanmaksaa ja punajuurta
Merirapua Chez Dominique
Vasikan kateenkorvaa ja tryffeliä
Merianturaa, etanoita ja vesikrassia
”Bloody Mary”
Quercyn maitokaritsaa ja rosmariinia
Vuohenjuustoa ja hunajaa
Jogurttia ja ”nitrogreippiä”
Suklaata, karamellia ja popcornia
”Raparperipiirakka”
...

siis se oli unta vain, oikeesti muusii ja soosii ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 14:50

Ei tässä ennätä ruokaa laittaa kun on luomisen henki päällä. Lämmitän eilistä kalakeittoa lisukkeena ruisleipä ja juusto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 14:52

paistettua lohta.. voissa paistettua.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 19:15

Eilistä uunilohta ja perunamuussia,jälkiruuaksi jäätelöä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:24

Lasagnea pitäis tehä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:15

Seitä tillikastikkeella ja uuniperunoilla!