Jokos teitä on virvottu?Minua virpo naapurini,poikamies,vitsa oli kyllä erikoinen,nimittäin matto vispilä,ei muuta ollut.

Avainsanat: virpominen vitsa.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.04.2009 - 12:00

Kaksi pienintä mummin kultaa kävi virpomassa. Olin jo perjantaina antanut pääsiäismunat heille luullessani, etteivät he pääse luokseni tänään.

Aamusta he jo seistä jököttivät ovellani. Kaksi pientä noitaa. Ja minulla oli vain yksi Mignon-muna. Söin yöllä sen toisen.

Arvaa, harmittiko?

Kysyjän kommentti

Vahingosta,se viisatui Lennukin ja katui omaa ahneuttaan ja lupasi parantaa tapansa,hauskaa pääsiäisen jatkoa teille siellä jossain,terveisi kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2009 - 09:16

tuo olkin hauska virpoja....ei ole pikkunoitia näkynyt....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 09:26

ei ole täälläkään näkynyt vielä virpojia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 09:28

Meillä tytöt on lähtökuopissa menossa virpomaan. Samoin odotan että naapurin lapset tulevat kohta puoliin virpomaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 09:42

Ei ole vielä käynyt ketään, mutta mies on lähdössä tyttären luo virpomaan, siellä ollaan vähän kipeitä eikä Jessica pääse mammaa virpomaan. Miehelle hain huivin ja luudan ottaa mukaan, niin on siellä hauskaa niillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 10:10

Elämäntoveri virpoi monin eri tavoin het aamutuimaan. Itse menemme dementiakotiin virpomaan ennen työvuoroni alkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 10:14

innokkaimmat pikkunoidat oli ovella jo kello kahdeksalta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 10:26

Kyllä.
Pieni virpoja takoi jo sängyssä oksilla naamaan ja yritti syödä oksista pudonneet pajunkissat. Nyt sama virpoja valmistautuu piiskaamaan mummoa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 10:29

Ei ole virpojia käynyt..täälläpäin ne käyvätkin vasta viikon päästä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.04.2009 - 10:34

Yksi pikkutyttö kävi äsken virpomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 10:52

ei ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.04.2009 - 11:03

Ei ole virpojia näkynyt vuosikausiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 12:52

Kyll ne aamulla herätti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 13:39

Kyllä on tänään virvottu äsken kävi kummitytön lapset virpomassa niitä oli kolme ovella. Kummi työllä on kolme lasta. kyllä niitä kerkeää tänään vielä lisääkin käymään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 15:54

Ei ole käynyt.
Kaksi pientä noita-akan alkua näin kyllä . . .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 19:12

Meillä kävi paljon virpojia. Tuli aina 2-3 kerralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:25

en avannut ovea