Mikä näistä Kreikka, Kreeta, Kypros vai Kroatia?

Kokemuksia? Mikä on noista on turvallisin ja ystävällisin paikka?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.04.2009 - 20:55

no siis ensinnäkin kreeta on kreikkaa.. ite menisin noista kreetalle, ihana paikka ja hyvää ruokaa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 20:57

Tiedän että Kreeta on Kreikkaaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 20:58

Kroatia on tällä hetkellä vähemmän turistien 'pilaama' paikka, upea luonto ja edullisempi hintataso. Ihan turvalliseltakin tuo vaikkutti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 20:59

Kroatia ilman muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 21:06

Kroatia on minulta käymättä ja sinne menisin näistä mainituista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 21:17

Itse olen ollut vain kyproksella joten mene sinne

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 21:20

Olen ollut Kreikassa ja Kyproksella. Kypros kallis, mutta kaunis. Kreikassa ystävällisiä ihmisiä, ainakin Korfulla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 22:12

Kreeta on upea paikka, mutta Kroatiakin pitäisi kokea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 22:46

Kreeta on ihana paikka.Aina olen kokenut sen turvalliseksi ja lapsiystävälliseksi paikaksi.Sinne voisin mennä aina uudestaan ja uudestaan ja...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 23:00

kroatia on käymättä ja sinne vielä menisinkin käymään, mutta kreikka on kaikkines ihana maa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 23:27

Kokeilisin Kroatiaa koska on käymättä. Läheltä viistää mutta en ole käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 00:17

Kroatia koettu; suositan. Kreikkakin, mutta niin erilaisia paikkoja siellä, ettei valtionimellä tarkemmin voine vertailla. Kyprokselle syssymmällä; luen mieluusti kommenttejanne lisää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 00:36

Viidestä Ksta menisin Korfulle koska tahansa uudestaan;oli niin pikavisiitti muutama vuosi sitten.Sen kait pääkaupunkia Kerkyraa kutsutaan Välimeren kauneimmaksi ja olihan sen vanha kaupunki kujineen ja arcadeineen olikin tosi viehko.Romantillinenkin oli jos haluaa mennä esim,joskus häämatkalleen.Kroatia kokemati,samoin Kypros ja Kreetakin,ohoh mitähän vielä?;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 13:01

Kroatian rannoille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 15:23

Tiedoksi: Kreeta on myös Kreikkaa, sen maan suurin saari.
Kreeta on aikalailla turismin pilaama, ei mitään aitoa.
Paleochora etelärannikolla on hyvä valmismatkakohde toki.
Kreikan manner on parasta Kreikkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 15:39

Kreikka on ystävällisiä ihmisiä täynnä. Osaavat palvella turistia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:28

Kreikkaan vaan! aivan ihan maa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2009 - 18:47

Kroatia, Dubrovnik, vaikkakin rannat ei ole Kreikan luokkaa, muuten upea

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 19:24

Kreeta, Plataniaksen kylä, tosi kaunista ja rauhallista.