Mikäs sitten GURUN jälkeen?

Voisi olla vaikka "LiliusSupra" (Super vielä varastoon;)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.04.2009 - 18:36

sitten tavoitteena munkki taso

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.04.2009 - 18:41

sit vois ruveta lahjoittamaan pisteitä toisille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 18:44

Ei sitten mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 18:45

Guru on jo saanut kaiken, joten voi kai poistua vähin äänin. No jos niin kävisi, tulisi tässä lähtö minullekin melko pian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 18:47

Sellanen vois alottaa miinus 1000 pisteestä. Se ois oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.04.2009 - 18:49

Eläkkeelle.

Lisätty: 04.04.2009 - 19:06

Jos otetaan huomioon miten paljon hänen on pitänyt päätänsä vaivata siihen titteliin päästäkseen, niin eikö tosiaankin olisi jo aika laskea hänet hyvin ansaitulle eläkkeelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 18:53

Jaaha , vai toivottelette eläkkeelle lähtöä?

Järjestäkääs sitten kunnon läksiäiset ja Nestemäiset eläkkeet.

Lisätty: 04.04.2009 - 19:29

ps. ettekös te ole kuulleet että gurut saa euron pisteeltä ?

(uutinen Huhusanomissa 1.4.2009))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 18:58

Huonosta/epäasiallisesta/ei kysyjää auttavasta vastauksesta -40 pistettä, no asiaan, olen itekkin miettiny samaa, porkkanoita tarvitaan, jotta ruokahalu pysyy, kaikki mietintämyssyt yhtykää ja Napsun ylläpidolle sit vaan viestii..

Lisätty: 04.04.2009 - 20:07

Vielä mitä, Gurut eläkkeelle, heiltähän tänne ollaan saatu tosi tietoo asiantuntemuksella, eli Valperi ei vielä eläkkeelle, eikä muutkaan Gurut, so, soo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 20:40

No vaikka Super Hyper Gurut. Niin ja koska eläkeikää nostetaan Suomessa, niin eihän täältä Napsusta nyt voi eläkkeelle lähteä eikä päästä, älkää nyt kuvitelkokaan. Mehän tarvitsemme viisauksianne. Aina ensinhän tulee se osa-aikaeläke...sitten vuooooosien päääästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 20:42

Toivottavasti gurut jaksavat jatkaa ja jakaa ja lisätä asiantuntemustaan entisestään.Ei voi koskaan tietää liikaa.Kukaan meistä.Eikös ole kiehtovaa!Kunpa vielä muistais kaiken oppimansa ja kuulemansa.Ja jos tittelit auttaa motivaatiossa niin annetaan vaikka Yligurun virka kunhan jaetaan asioita,vinkkejä,tietotaitoa jne jatkossakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 21:02

Ei toki päästetä guruja ja guruttaria eläkkeelle. Kyllähän me uusia titteleitä keksitään.

Tietäjä iänikuinen, valaistunut, valio....kyllä nimiä ja pojoja riittää.

Ja me tarvitaan vakaata viisautta. Varsinkin minä. Minähän panisin täällä ihan hösseliksi ellen pelkäisi mitä minua vähän viisaampi foorumiveljeni sanoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 21:02

URMAS kun pisteitä on vaikka 33'333.
Parin vuoden sisällä olisi täälläkin useita URMAKSIA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 21:18

Nirvana?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 23:39

Olokoon guruna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 10:23

miten olis Arkkiguru?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 13:06

ongelma