Mitä mieltä ja kenen ajattelet sabotoivan ruokaa Ruotsissa/ lasinsiruista puheen ollen?

Avainsanat: broileri lasia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.04.2009 - 17:46

Vahinko se ei ole sen on jo poliisikin sanonut. Kyse on nimenomaan SABOTAASISTA! Ei sitä lasia voi muuten olla niin monessa eri artikkelissa.
Sairas tyyppi oli kuka hyvänsä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.04.2009 - 17:27

ilkimyksen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:39

sen on pakko olla ollut vaan vahinko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:40

Sellaisen henkilön täytyy olla todella sekaisin päästään joka kykenee tekemään jotain tuollaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:52

jospa olisi sen verran sairas että ilmottautuisi poliisille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 18:00

inhimillinen vahinko, ei tahallista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 18:03

Kun vahinkoon ei oikein jaksa uskoa, niin täytyy vaan toivoa että kyse on yksinäisestä pimahtaneesta (eikä mistään jengistä) ja että se jää mahdollisimman pian kiinni.

Ikävintä tässä on se, että muut sekopäät huomaavat kuinka paljon julkisuutta tällaisella saa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 18:21

Pujoparta viherpiipertäjät tällaista tekee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 18:23

Kai se joku mieleltään sairas on. Ei kukaan terve ihminen tuollaista tee, josta on vaaraa ties kuin monelle ihmiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 18:26

Jotku täysin lukemattomat tollot jotka ei ymmärrä mistään mitää ja ei osaa lukee lehtiikää eikä tajuu ees uutisii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 18:34

Tuskin mikään yksittäisen henkilön tekonen... kiilusilmät nauttivat tämmöisestä(kin) julkisuudesta. Uutisointia pitäisi tehdä vähemmän sensaatiohakuisiksi, vaikka tiedottaa pitääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 18:44

älytöntä hommaa joka tapauksessa, en ymmärrä. Jos se on ilkivaltaa, niin tosi vaarallista sellsita. Ajatella jos joku lapsi saa elimistöönsä lasinpalan, voipi ola hengestä kyse ja sit se onkin murha

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 18:55

En usko sairaan ihmisen tekemäksi,tässähän on sabotaasia epäilty,enemmän uskon terroristeihin,mutta miksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 18:56

Ensin tutkitaan ja sitten hutkitaan. Nykyisin lähes kaikki näkyy olevan mahdollista. Mikäli se on henkilö tai ryhmä henkilöitä liittyen sitten minkälaiseen aatteeseen tai muuhun, on asia täysin tuomittavaa. Jos johtuu prosessista ja laadun tarkkailusta/valvonnasta on yrityksellä varsin tukalat paikat kuten huolimattomuudesta johtuen pitääkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 19:01

tässä on kyllä kyse mitä ihmeelisemmästä sabotaasista ja jotenkin tulee selainen olo, että jotku tosi sairaatkin voivat soitella , että siruja täälläkin ruuassa, haluavat vain rahaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 23:45

Mulle tuli mieleen ensimmäiseksi että missähän tuotannon prosessin vaiheessa sirut ovat päässeet kanoihin. Hymm... En osaa heti sanoa onko vahinko vai sabotaasia, mutta nykyään jos lihan alkuperä ja tuotantoprosessin kaari täytyy osata jäljittää, silloin sirujen alkuperän pitäisi olla jo tiedossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 00:44

Jonkun joka on aika sairas uhminen,kun haluaa vahingoittaa muita ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 15:54

Jos joku sabotoi, se on kyllä noita eläinten oikeuksein puolustajia eli siis "broilerityttöjä"

Lisätty: 05.04.2009 - 15:54

vahinko se ei voi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:29

ei se mikään vahinko ole ollut.. ja idiootti on ollut ainakin kyseessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 01:22

Järkyttävää, ei voi muuta sanoa..