No onko kehä III-ulkopuolella elämää?

Lisätty: 04.04.2009 - 17:38

Minä olen nyt kysyjä enkä vastaaja.

Lisätty: 04.04.2009 - 17:50

Jos oikein tarkkoja ollaan niin Hesinkihän on aika syrjässä kaikesta parhaasta sivistyksestä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.04.2009 - 17:33

Mä luulen, et se elämä, se oikee elämä on just kehä-3 ulkopuolella, tääl sisäpuolel se tuntuu olevan elämää oravanpyörässä, toinen selän takana 'nahkaruoskan' kans, tee enemmän- suorita, kukaan ei tunnu välittävän, miltä ihan ittestä tuntuu, mitä/miten haluais elää, olet koneiston yksi osa, ja se ei ole elämää sanan varsinaisessa merkityksessä mielestäni.... tosi elämään kuuluu paljon muutakin.....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.04.2009 - 17:32

No miltäs näyttää, etkös sä siellä juuri ole?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:36

Kyllä kyllä...
Niin sitä väitetään että olisi, ainakin lintuja näkyy ikkunasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:38

mä ainakin elän.. miksi ei olisi? kuka haluaa asua jossain helsingissä.. blaaah

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 17:38

Niin meille on koulussa kerrottu. Joskus vielä rohkaisen mieleni ja lähden katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:40

Asun kehä III:sen ulkopuolella ja kyllä täällä elämää on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:41

Näin kehä III ulkopuolisena asukkina totean vähän kateellisena, että kyllä se elämää rikastuttava eliksiiri eli kulttuuritarjonta on siellä kehä III sisäpuolella.

Ja sitten ne mokomat eivät viitsi edes käyttää niitä palveluja mitä sinne Helsinskiin on tupattu joka mutkaan. On kuulemma niin pitkät matkat lähteä vaikkapa Ateneumiin työpäivän jälkeen.

Lisätty: 04.04.2009 - 18:06

No, meiltä on ainakin evakoitu joitakin taiteilijoita Helsinkiin. Ei ura urkene ellei ole ensin saanut nimeä pääkaupungissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:50

kyllä ulkopuolella vietetty elämä on parempaa,,kulttuuri palvelutkin paljon laadukkaampia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 18:01

Sisäpuolella ne vaikeudet kasautuvat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 18:16

Kuulin jo kaksikymmentä vuotta sitten, että ei ole elämää Kehä-III :n ulkopuolella. Mutta kyllä sitä vaan on. Ne jotka eivät sitä tiedä, eivät ole itse eläneet muualla kuin siellä sisäpuolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 18:21

-Täälä mittään elämää. (Mikä on kehä III?)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 18:27

minä ainakin elän täysillä täällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 18:43

kurkiin just ikkunoista naapureihin päin. Elossa näyttäävät olevan kaikki:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 18:52

Paljon jäisi elämättä ja kokematta, joss todella uskoisimme elämän rajoittuvan kehä III sisäpuolelle. Enpä toivoisi kenenkään maailmankuvan olevan niin suppea.Ja jos näin on, olisi varmaan syytä nousta siiville, tai uskaltautua edes lähimatkailulle.Mihin me tarvitsemme noita rajoja?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 18:58

Niin uskovat sisäpuolen asukit,ovat sisäänpäin lämpeneviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 19:07

hiphei.!..jopa täälläkin keskellä eimitään on elämää..linnut laulaa ja joku tuolla metsässä kuului juuri ajelevan mönkijällä..meitäkin tässä talossa 4 eläväistä..2 kaksijalkaista ja 2 nelijalkaista..jot elämää kyllä on ...siloin tällöin menee lentokoneitan tuosta talon yli..että taivallaakin näyttää olevan elämää...huh huh tätä menoa täällä....kallionpäällä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 19:10

Kulttuurielämää on enemmän siellä Stadissa, mutta muuta elämää täällä muualla, eläinkunta mukaanlukien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 19:14

Kehä III:n ulkopuolella vasta elämää onkin. Ehkä eniten siksi, että ilma on puhtaampaa. Entäs sitten Nuuksio. Luonnonpuisto täynnä elämää ja tapahtumia. Etenkin nyt kun tulee kesä! Ja kuinka moni on käynyt Nummelassa, Turuntietä vain puolen tunnin matka Helsingistä kohti elävää kaupunkia. Ja siitä harppaus kohti Lohjaa. Löytyy kauppoja (isoja ja pieniä), kirpputoreja, ravintoloita, luontopolkuja ym. joka makuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 19:17

Vaikka olenkin ikäni asunut osoitteissa joiden postinumero on pienempi kuin 00600, niin en ole kertaan kuullut kenenkään 'sisäpuolen' asukin esittävän tuota "No onko kehä III-ulkopuolella elämää?" kysmystä. Kumma juttu, vai mitä?

(Nähdäänhän me että sieltä tulee joka junalla lisää porukkaa, ja ymmärretään että sitä on :D )

Ei kehä III ole mikään raja, vaan alimitoitettu liikennesumppu jonka kanssa on pakko elää.

Ja puolensa kaikella, asuinpaikallakin. Jostain aina joutuu luopumaan, valitsitpa miten tahansa.

Itse mieluummin ajattelen niitä oman valintani valopuolia, tehkää tekin niin tahoillanne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 19:26

On :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 20:46

Elämää on joka puolella, niin kehä kolmosen kuin muidenkin teiden, välissä, edessä ja takana.
Sykkii, tuntuu ja maistuu, siis elämä. Toivottavasti meille kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 21:22

Kyllä täällä elämää on :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 23:25

tosi elämää löytyy nimenomaan kehä3 ulkopuolelta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 23:50

Kai sitä ellää jos on ellääkseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 00:50

Eiköhän sitä elämää oo jokapuolella??Niin kehän sisä-kuin ulkopuolellakin. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 15:17

kyllä jossain varmaan on mutta aika hilj aista.

Lisätty: 05.04.2009 - 15:18

Aloittajan viesti on mielestäni "rasistinen", ei kannata haukkua kalliisti asuvia ja
työtätekeviä helsinkiläisiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 15:52

Kyllä, kyllä !!
Täällä ainakin eletään ja täysillä.
Minusta kun tuntuu, että juuri se paras elämä on kehä3 ulkopuolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 16:09

Työelämää tuntuu olevan enempi siellä sisäpuolella, kuin täällä ulkopuolella. Ihan kivasti on muuten elämää kaikkialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:29

On

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 19:12

Enemmän älyllistä kuin sisäpuolella!

No ei, yleistystä. Mutta on sitä elämää muuallakin.