tuleeks hyvin veronpalautuksii?

itte pääsen ihanasti uudeksivuodeksi 2viikoksi minne vain :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.04.2009 - 14:19

Kohtahan ne isot herrat taas alustavasti pilaavat/ilahduttavat joulumme.
Arvoitus, arvoitus, mutta olen itse vähä ohjaillut siihen suuntaan, ettei ainakan paljoa tarvitse takaisin antaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.04.2009 - 14:05

mistäs sellaisen tietäisi
en ole nähnyt veroilmoitustakaan
eihän sitä nykyään tarvitse tehdäkkään suomessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 14:10

Niin minäkin kun ostan junalipun niin huudan kovaan ääneen että nyt on lippu millä pääsen minne haluan. Kun ihmiset tulevat katsomaan että Kouvolaanhan tällä vaan pääsee niin, vastaan että sinnehän minä haluankin. No palataan kysymykseen: ei ole vielä tietoa miten siinä lopullisessa käy, eli pitävät hullua jännityksessä. Toivottavasti ei tarvitsisi paljoa maksaa kun talletuskorotkin ovat niin pieniä, että tuo valtion laina ei oikein kannata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 14:11

Vastahan vuodesta ensimmäinen kolmannes meneillään,
olen kyllä skruuvannut verotuksen, ei tule palautuksia mutta ei tule mätkyjäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 14:20

Olen joka vuosi alkuvuodest korottanut heti veroprosenttia 1-2%, jolloin varmaan tulee takasin, ei paljon, mutta tarpeeks, kun en muuten osaa säästää, kääk....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 14:37

en tiedä, mutta luulen että tulee.. ainakin pitäisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 15:03

tietoo ei ole mutta jonkunlainen tuntuma että pitäis mennä jotakuinkin tasan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 15:27

tuntuma on, että tasan menee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 15:34

Tasan on viime vuosina mennyt. Jos alta parikymppiä tulee takaisin, niin hyvä on. Ei tarvitse matkoista haaveilla niillä palautuksilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 15:51

Vajaa 50e viimeksi, mutta ei tullut tillille asti, välikäsi vei ne...
Ainahan palautuksia saa jos haluaa, nosta numerot 95%:iin niin pääset ens vuonna vielä pidemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 15:59

Mistäs hitosta sitä vielä tietää?

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 16:45

Varmasti ,teetin remppaa ennen joulua , joten kotitalousvähennystä pukkkaa niin viime kuin tällekin vuodelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:05

Vielä ei ole tietoa. Luulisin, että takaisin tulee, matkoista ja ateriakorvauksista ainakin, jos ei muuten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:53

Joka vuosi on tullut.Mutta hyvin?Ei tarpeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 18:42

maksuja taitaa tulla hyvin, mätkyjä siis:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 19:03

Ei tiedetä vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 19:24

Tasan käy onnen lahjat tässä pelissä, ei tule muttei onneksi tarvitse maksaakaan (toivon ainakin). Eihän sitä KOSKAAN tiedä mitä herrat keksii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 23:27

toivottavasti ollaan plussalla edes hiukan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 10:42

Eipä ole tietoa vielä, kirjekuorta odotellessa. Toivottavasti saan takaisin, pitäisi kyllä olla aikasta varmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 15:25

Kukas sen nyt tietää. Tein veroilmoituksen helmikuun lopussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 19:30

Ei ole vielä tietoa,takaisin on aina vähäsen tullu..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:30

joo kyllähän niitä