mitä odotatte matkaltanne, kun lähdette viikon reissulle vaikkapa aurinkoon tai kaupunki lomalle, mikä tekee lomasta onnistuneen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.04.2009 - 12:35

Harrastan omatoimisia kaupunkilomia.
Ilmoista niin väliä kunhan ei sada kaatamalla koko viikkoa.
Kiva vaikkapa istua kadun varrella kahvilassa ja seurata paikallisten tai turistien ohikulkevaa virtaa,
tai sitten katsella nähtävyyksiä. Kulinaarisia nautintoja.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.04.2009 - 10:55

hyvä ruoka, hyvä palvelu, aurinkoa paljon, lämpimät kelit.. näkee paljon paikkoja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 11:01

Aurinkolomia en juuri harrasta mutta varmaan silloin toivotaan juuri sitä aurinkoa.
Kaupunkilomat enemmän mieleen ja pikkukaupat, kirpputorit, puistot, katumuusikot, paikallinen ruoka, paikalliset ihmiset, ainakin merimuseo pitää yrittää löytää...

Lisätty: 04.04.2009 - 11:11

PateT:
Valitettavasti en. Kaupungissa olen käynyt alle kouluikäisenä ja suuria muistikuvia sieltä ei ole. Mutta jos se on edes suunnilleen samaa kaliberia kuin vaikka Sjöfartsmuseet Göteborgissa niin on helppo uskoa että on upea elämys!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 11:01

perillä näkee sitten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 11:01

Viikon kaupunkilomalta odotan erilaisia kokemuksia;elämyksiä,esim.kiinnostavia museoita,vain muutama kaunis kirkkokeikka,puistoissa-ja toreilla käyskentelyä;herkkuruokia erilaisissa rafloissa,konsertti-tai jatsiklubeja,ns.taiteilijakorttelien pikkukauppoja-ja kaffiloita,kuljeskelua ja ihmisten "kyttäämistä" terassilta käsin.Jos vielä kivat ilmat,riippuen paikasta,tulee (ainakin mun)kaupunkilomasta onnistunut!

Lisätty: 04.04.2009 - 11:02

Chumballe;oletko käynyt Barcelonan merimuseossa??HUIKEA!!
" ;Göteborg hyvä,mutta BCN toisessa stratosfäärissä?!En ole tsekannut nettisivuja,koskaan.Pitäisköhän tehdä nyt.

Lisätty: 04.04.2009 - 11:31

www.panoramio.com/photo/6820934
tai googlettamalla marine museum barcelona tms...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 11:19

Jo pelkkä matkan odotus tekee hyvälle mielelle.Terassit,hyvät ruokapaikat ja ihmisten seuraaminen on mukavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 11:27

Ennennäkemättömät uudet paikat ja hyvä seura, sekä aurinko ja lämpö. Siinnä tärkeimmät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.04.2009 - 11:42

Odotan että esitteet ko. lomakohteesta pitää paikkansa, ja jos se osoittautuu esiteltyä paremmaksi, silloin loma omien rutiinien lisäksi on onnistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 12:24

Auringonpaiste, Lämpötilat ylhäällä, hyvä hotelli ja ruoka, paljon nähtävyyksiä =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 13:52

Hyvä sää, rentoa oleskelua rannalla perheen kanssa.
Nautin kun ei tarvitse pyykätä eikä tiskata ja ruokakin tuodaan valmiina pöytään.
Mielestäni lomalla on pakko päästä pois kotoota, muuten se ie ole lomaa. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 15:52

Toivon ettei sada vaan on hyvä vaellusilma, vähän aurinkoakin. Omatoimilomaa niin, että voi päättää itse mitä tekee, ettei ole aikatauluihin sidottu. Hyvää ruokaa, juomaa ja rentoa olemista. Riittävästi mielenkiintoista katseltavaa, yleensä toivon edes jonkinmoista kontaktia paikallisväestöön. Odotan olevani hyvällä tuulella ja oma matkakumppani olisi myös lomamielellä eikä änkyröisi. Toivon, että lomahuone tai huoneisto on tasokas ja palvelu ystävällistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 16:54

Juuri sitä, paiakn päällä nautitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:10

Aurinkoa, hyvää palvelua, ystävällisiä psiksllisia, paikallista hyvää ruokaa ja juomaa ja stressittömyyttä... Ja tietysti aina toivoo, ettei saa mitään vatsapöpöjä tms. matkalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 18:47

loma jo on palkinnut odottajansa, ja siihen vielä hyvä seura ja hyvä ruoka ja juoma.. sopivasti lepoa ja aktiviteettia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 01:38

lomasta tekee onnistuneen se, että pääsee normaali arjesta irti ja pois kaikesta työhön viittaavasta. ja lomalla saa vaan olla ja rentoutua, nauttia siitä, mitä on lähtenyt hakemaan eli hyvästä ruuasta, mahdollisesta lämmöstä, uusista elämyksistä ja uusista ystävistä:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 15:22

Meren ranta, palmut, hyvää ruokaa ja juomaa, hyvää seuraa, lepoa ja virkistystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 15:28

Se että osaa valita itse sen mieleisen paikan. Aina on onnistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 20:21

Yhtä tärkeää kuin itse matka, on matkavalmistelut,suunnitelmat,odotukset...vaikka olisi matkaan puoli vuotta-ei haittaa.On mukavaa unelmoida ja odottaa. Ja sitten matkan jälkeen muistella-ja alkaa suunnitella uutta matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:31

henkeäsalpaavat maisemat, hyvä ruoka, ihanat paikalliset ihmiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 19:29

Kaupunkilomalta odotan - ja haen - kokonaiskuvaa kaupungista. Ajelua ympäri kaupunkia.

Rantalomalta paaaaljon tuttavuuksia ja täydellistä huolettomuutta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.04.2009 - 18:11

henkeäsalpaavat maisemat ja niinkuin edellinen sanoo, ei huolta huomisesta! Mikä parasta maiseman vaihdos tekee hyvää!