Varaudutko virpojiin palmusunnuntaina?Täytyy tänään muistaa,kun käyn kaupassa ostaa muutama suklaamuna.

Avainsanat: virpominen muna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.04.2009 - 09:39

Kiitos kun muistutit! Täytyy yrittää muistaa kun menen kauppaan. Pakko laittaa heti lapulle.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.04.2009 - 09:45

varauduin jo viime viikolla, ostin paljon suklaamunia ja muita nameja,tiedän kyllä milloin virpomis päivä on, söin kaikki pois tällä viikolla ja torstaina ostin uudet namit ja itsehillintä on nyt koetuksella, katsoa saan vaan en koskea, vaikka minä olen noita akka niin nuo suklaat on lapsille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 09:46

Ai kauhee, olen ihan unohtanut virpojat!! Viime vuonnakin unohdin ja piti olla kuin ei elisi ollutkaan kotona!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 09:58

Pussitin erilaisia namuja ja nyt ne odottavat eteisessä virpoajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 10:21

15 Kinderiä on jääkaapissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 10:23

Meidän kulmien noita nokinenät olivat röyhkeitä viimeksi,annoin nameja ja tuhisivat vastaan sanoen suoraan,mikset antanut rahaa?:-O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 10:31

Ei ole virpojia käynyt vuosikymmeniin, joten ei tarvitse varautua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 10:56

ei varauduta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.04.2009 - 11:07

Naapurin lapset eivät uskalla edes käydä ovellamme, kun meillä jyrisee tuo isokokoinen, mutta silti niin hyvätapainen oven sisäpuolella.
Ja omat piiperot ovat tottuneet ettei mummilta muuta irtoa kuin keksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 11:32

Kyllä varaudun.Täytyy naapurien lapsilla jotain kivaa olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 12:33

100 kinder munaa tuolla kaapissa... ja sit 100 pussia suklaamunia... saan noita tuotteita ilmatteeksi kaupasta.. =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 13:54

Meillä on varauduttu virpojiin. Tosin en tiedä olemmeko kotona virpojien liikkumis aikoihin sillä itse vien lapsiani virpomaan mummujen luo :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 14:26

Kiitos muistutuksesta. Täytyy varautua. Tosin yleensä on tapahtunut niin, että kun on varautunut hyvin, ei ketään käykään, ja jos on unohtanut varautua, niin kyllä kävijöitä piisaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 16:58

Kyllä lämmintä pullaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:11

En varaudu, koska viime vuonna sai itse syödä kaikki pääsiäismunat, kun ei kukaan tullut virpomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 20:16

viime viikonloppuna jo heitä odotin, mutta tais olla liian aikasta, joten suklaamunat odottavat vielä virpojia..yksi pieni noita.. 3v.. tuolta muutaman sadanmetrinpäästä varmaan tuleekin ...on jo ollut joka vuosi virpomassa , joten odettelen ovenkolkutusta huomennakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 01:04

En oo varautunut,kun ei oo käyny virpojia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 01:45

virpojia tuskin on tulossa, mutta varauduttu on... suklaiset pääsiäismunat odottaa;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 19:48

Kyllä on varauduttu,kun joka vuosi käyvät virpomassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:32

en varautunut