Harrastatko aamujumppaa kepin kanssa,tai yleensä juppaa aamulla.Itse jumppaan kepin kanssa aamuisin.

Olen huomannut sen tekevän hyvää hartioille ja niskoille.

Avainsanat: aamu jumppa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.04.2009 - 10:13

Hurraa!Keppijumppa on tehokasta ja helppoa;sivutaivutuksia kepin kanssa;kepin nostoa ylös ja alas suorin käsin(en osaa kuvailla)<ei painoa,mutta toistot tuntuu.Sain aikanaan mun jäätyneen olkapään kunnostettua itse ilman veistä(sain peruttua leikkausajan;onneksi!),plus uinti lisäksi.Sen jälkeen minust tuli keppijumpan kannattaja.

Kysyjän kommentti

Hyvää pääsiäisen jatkoa sinulle,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.04.2009 - 09:37

Aamuvenytykset sängyssä kuuluvat rutiineihin jotta saa itsensä ylös. Jumppaa en harrasta mutta pilatesta kylläkin kerran-pari viikossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 10:24

En varsinaisesti, tulee päivän mittaan kannettua 11 kg painavaa punttia ihan tarpeeksi ja eri asennoissa. Siinä saa monesti taipua varsin akrobaattisiin asentoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 10:56

silloin tällöin joogaan aamusin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 11:33

En harrasta,vaikka pitäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 16:59

Minä käytän porkkanaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:13

En aamuisin kerkeä harrastamaan minkäännäköistä jumpan tapaista. Illalla sitten töiden jälkeen, ja keppijumppa on kyllä jäänyt kokeilematta vielä toistaiseksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 18:41

ei aamulla jaksa jumpata, hyvä jos puhua jaksaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 01:05

En jumppaa aamusin vaikka ehkä pitäs.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 19:51

Kyllä keppin kanssa tulee aamusta jumpattua,kun on niin kankea. Siitä on tullut elämäntapa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:34

joo