Mitä muuta kasvatat pääsiäseksi ruohoksi kun rairuohoa??

Kasvatatko mullassa,vai onko muuta konsteja sinulla..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.04.2009 - 09:42

Minä laitin munankuoriin multaa ja niihin kasvamaan rairuohoa, ovat kivannäköisiä pikkukoristeita!
Kissoille on taas ohraa kasvamassa ja meille ihmisille jälleen uusi satsi herneenversoja, tosin kissatkin tykkää herneestä...
käytän multaa kasvatukseen, hiekkaa olen ajatellut kokeilla jokukerta.

Kysyjän kommentti

Munankuoret kiva keksintö..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.04.2009 - 09:15

Tällä kertaa kasvatan myös ohraa ja mullassa,just äsken sumupullolla kastelin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 09:23

Minä kasvatan mullassa, ja minulla on aina jotain kissoille , orastamassa, väliillä hernettäkin. ei minulla sisällä muita kasveja olekaan saavat kissoilta haipakkaa, ja minä opetan kasveja uimaan niin yleensä ennenkuin oppivat niin kuolevat pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 09:37

Ohraa olen laittanut viime pääsiäiset, tulee paljon kivempi ruoho.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 09:53

Tästä tuli mieleen, että täytyy siivota jääkaappi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 10:26

Mango on laitettu multaan, mutta ei sieltä vielä mitään näy.
Sitruunamelissa surkastui ja närkästyi muutama viikko sitten.
Rairuoho kasvaa kostutetun talouspaperin päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 11:34

Laitan tavallisia ruokaherneitä multaan,ne itävät nopeasti ja kasvavat pitkiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 11:49

Minä laitan kauraa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 16:59

En kasvata ruohoja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:14

Ohraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 20:19

ohraa laitoin jo muutama viikko sitten, ihan sitäkin varten , että kissat söis, mutta nuo kasvit tuolla ikkunalla, ovat paljon parempia..höh..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 21:22

Sama juttu ku paril muulki tääl,et ohraa kissan takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 01:06

Ohraa pistin tänä vuonna,sitruunamelissaa ja minttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:32

kissan minttua