Mitä kategorioita mielestänne puuttuu tästä Napsun kysymysvalikosta? Minun mielestä esim Elämä, Ihmiset ja sellainen ku Hömppä :-)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.04.2009 - 08:59

joo kyllä niitä voisi olla enemmän.. esimerkiksi sille mun silitätkö vaatteet -kysymykselle ei oo sopivaa kategoriaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.04.2009 - 09:17

Se hömppä kategoria saisi olla, kaikki ne kysymykset joille ei kategoriaa löydy niin sinne sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 09:18

Hömppä pitäs ehdottomasti olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 09:38

höppäosasto tosiaan pitäisi olla. minä ainakin hömppäilen liikaa ja lipeän asialinjalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 10:21

Hömppä on jo sanana niin kutsuva, että kohta kaikki kysymykset olisivat siinä samassa kategoriassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 10:41

suomi24 keskustelu kategoriassa on paljon valinnanvaraa. sellastako listausta tarkoitatte?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.04.2009 - 11:28

Arki -kategoria olisi myös paikallaan. Sinne yleishyödylliset kysymykset kuten vaikka ruokakysymykset, mitä lahjaksi ym.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 11:36

Kategorioita on tarpeeksi,mutta voisi sielä olla hömppä-osasto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 13:56

Minusta olisi kiva jonkinlainen hääosio.
sitten ihmiset voisivat hieman miettiä millaisia kysymyksiä laittavat mihinkin kategoriaan.. :D
toivottavasti kukaan ei nyt vedä hernettä nokkaan... :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:00

Valitse oma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 19:37

Historia ja Luonto voisivat olla tarpeellisia ja ehdottomasti se Hömppä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 20:27

hömppä kategoria on ehdoton...joten yläpito..voitaisko saada yksi lisää..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 21:24

Napsu kategoria.En oikee tienny,et mihi kategoriaa pistäsin ku kysyin viestien lukemisesta.