Ehdotuksia erilaisista "häämarsseista", ei niitä perinteisiä.

Lisätty: 04.04.2009 - 08:47

Elokuu on juhlan aikaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.04.2009 - 00:56

Balladi elokuvasta Klaani.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.04.2009 - 08:38

Itselläni oli häämarssina prinsessa ruususen häämarssi kirkkoon mennessä,en muista mikä oli pois tullessa.Oletko alttarille astelemassa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 08:51

"Erilaisin" mistä olen kuullut, oli Pulmusten tunnari. Itse en ollut paikalla, enkä välttämättä edes usko sitä. Näin kuitenkin kaveri kertoi kauan sitten. Miten olisi tällainen häämarssi?
theginnfamily.net/wagner/exc...kyries.wma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 10:05

Ave Maria sisäänmennessä ja ulostullessa Grand March Aida-oopperasta.
Tai päinvastoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.04.2009 - 10:52

Jos et välttämättä halua perinteisesti edes marssia, niin näitä ehdotan:
Käymme yhdessä ain, käymme aina rinnakkain..." Tapani Kansan kappale soitettuna.
"Kaksin kulkevat he hiljaa,... kaksi onnellista lasta auringon..." Auringonlapset, joka on Tapio Rautavaaran ja myös Jari Sillanpään laulama.
Kauniin sanomansa vuoksi sopivat mielestäni erittäin hyvin kyseiseen seremoniaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 11:46

Keskustele kanttorin kanssa erilaisuuksista.Itse ostin poikani häitä varten C-kasetin Wiklundilta,jossa oli paljon uutta,vanhaa ja erilaista.Mutta prinsessa Ruusunen valittiin ja Foquintinen häämarssi morsiparille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:01

Porilaisten marssi