Olenko maailman ainoa ihminen joka reputtaa ensimmäisen mopokortin veikkauksensa..? Kertokaa, olen aivan murtunut... :'( :'( :'(

Tilannekuvissa ei tullut ehtään viehettä (kolme sallitaan) ja Teoriakysymyksissä tuli viisi virhettä (myös tässä sallitaan kolme virhettä)... :''(

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 23:44

kuivaa kyyneleesi ja ota se liikenneaapinen käteesi, ens kerralla sitten ..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 23:48

et varmasti ole eka.. nyt vaan opiskelet lissää ja ens kerralla menee läpi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 23:52

Saattaa olla että teit juuri historiaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 23:53

Älä huoli, sinusta tulee vielä maailman paras kuski.

" Harjoitus tekee mestarin ja mestari harjoittelee usein."
Lukuintoa sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 00:08

Hei, ihan oikeasti, ei noita kokeita kiusallaan järjestetä. Niillä on tarkoitus estää liikenneonnettomuuksia. Miten itse sen tekisit muuten kuin tällä systeemillä? Ei ajokortteja sentään arpoa voi, eikä lähetellä kuin postikortteja. Kyse on muidenkin tielläliikkujien turvallisuudesta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 00:21

Pänttää niitä tietoja päähän, ja sitten uusiksi vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 01:58

Et taida olla ainoa,tosin joissakin maissa ajokortin saa vaikka lahjomalla....yhellä tutulla oli 13-v taksikuski,kun sen kuskin veli sairastu ja sit tää nuorempi veli kyyditsi turisteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 08:53

Et varmasti ole ensimmäinen, lue nyt myös sitä kirjaa , ja oikein tekivät kun hylkäsivät sinut, et ole valmis liikenteeseen jos et sääntöjä tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.04.2009 - 10:20

Älä anna mopon karata käsistäsi. Kyllä sinä osaat. Eikä kukaan ole seppä syntyessään sanotaan silloin jos ei heti osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:09

Hienoa, että voit opiskella asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 19:59

Et ole ainoa, tiedän muutamia jotka ei ole päässyt läpi ekalla yrittämisellä ja kun poikani oli toista kertaa yrittämässä ja pääsi silloin läpi niin hän kertoi että siellä oli eräs joka oli siellä jo neljättä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:36

et. kaveri aikoinaan reputti kans