oletko lehtitilaaja?

itselle tulee me naiset lehti määräaikasena.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 04.04.2009 - 10:13

Näpertelyn himoon: Tee se itse, viherpiiperovimmaan: Viherpiha, kaukokaipuuseen: Matkalehti.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 22:18

Päälehdet 3, paikallislehti, tekniikan maailma, omakotilehti.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:18

En pahemmin,mutta tulee yks lehti salibandyyn liittyvä.Joskus tuli seiska ja muut lehdet saan työpaikalta,kun jotkut tuo sinne lehtiään tai dyykkaa roskiksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:27

harvoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:29

Yritän välttää, kaiken näkee netissäkin; mieheni tilannut Apu-lehden, Iitin Sanomat kannustuksen vuoksi, Kodin kuvelhti tuli, ja joku muu uutuus, no höh, nyt loppu kaksi viimeksi mainittua, ei tarvii... rahastusta....

Lisätty: 03.04.2009 - 23:04

Valperi muistutti, joo sunnuntain hesari kans

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:33

mulle tulee kuntoplus.. äitille taitaa tulla ainakin anna ja isäpuolelle joku venelehti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:42

Tilattuna tulee ainoastaan Helsingin Sanomat, joitain ammattilehtiä sitten tilaamatta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:42

Olemme tilanneet Turun Sanomia lähes 30 vuotta, ei sitä oikein ilman voi olla, mutta napsun kyselyjen perusteella , tarpeetonta tietoa, ei ole luotettavaa tietoa edes lehdistössä. me täällä olemme vain kaavoihin kangistuneet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:42

Hesari tulee tilattuna,ammattilehti muuten vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:44

En tilaa mitään lehtiä ja mainoksetkin olen kieltänyt, syystä että olen niin paljon poissa kotoa. Sillävälin kertynyttä pinoa ei jaksa, eikä ehdi lukea.
Netissä on samat uutiset paljon tuoreempinakin, kuolinilmoituksia lukuunottamatta.
Kaiken muun lisäksi tilatuista lehdistä ei tahdo päästä edes eroon, sillä peruuttaminen on tehty mahdollisimman vaikeaksi. Pitäkööt siis lehtensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:45

En ole tilannut mitään lehteä. Netistä ja kirjastosta löytyy tarpeellinen. Jos haluan arkistoida jotain niin voin ostaa irtonumeron. Jätepaperia tulee aivan tarpeeksi ovenväliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:46

en oel

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:58

Aion tilata jonkin puutarhalehden, mutta tarjontaa on niin paljon etten ole tehnyt vielä päätöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 23:25

Nimelläni ei tule ainoatakaan lehteä.
Pikku kaverin nimellä tulee Aku Ankka, sitä ei löydy netistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 23:29

Nykyisin ainoastaan Hesari

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 00:12

ET tulee tilattuna. Muut mitä tulee ovat ilmaisjakelulehdet ja ammattilehti myös ilmainen, ja Pirkka kaupan lähettämänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 00:40

Muuan turha lehti, mm. HS tulee toistaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 02:50

En ole mikään lehtien tilaaja. Ainoastaan Katso tulee koska siinä on hyvät tv-sivut Tosin sekin on mennyt enempi juorulehtien tyyliseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 03:46

Joitakin lehtiä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 07:42

Ei tule tilattuja lehtiä, Seinäjokinen ja Epari kolahtaa tilaamatta postiluukusta.
Lehdet voi lukea netissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 08:26

Etelä-Saimaa,Apu,tulevat tilattuina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 08:44

Tilattuna tulee kolme sanomalehteä, Suomen Kuvalehti ja Hiidenkivi.
Hiidenkivi on suomen kieleen ja kotiseutuasioihin keskittynyt kulttuurillehti.
Luen kaikki aika tarkkaan ja sitten sanomalehdet paperinkeräykseen ja aikakauslehdet eteenpäin, SK aikuiselle tyttärerelle ja Hiidenkivi kunnankirjastoon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 11:51

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:13

Kyllä noita aamulla tulee kolme ja päiväpostissa kolme

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:19

Glorian antiikki tulee, ja juuri tilasin matkaopas-lehden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:37

ristikko lehti tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 20:22

apu tulee, niin ja ristikkolehti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:41

Soundi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2009 - 17:45

Tulee Savonsanomat ja Aku Ankka.