juotko paljon alkoholia viikossa?

ja mitä juot jos juot?

ite tykkään eniten valkoviinistä, pari lasia viikonloppuna jos toisenakin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.04.2009 - 02:00

kyllä menee viikonloppuisin lasi tai pari hyvää punaviiniä, hyvän ruuan kera ja saunan kanssa siideri tai kaksi. viikolla alkoholi jää kokonaan pois. mukavaa rentoutua rankan työ viikon jälkeen muutamalla lasillisella. kännejä harvoin vedetään, koska sitä kännien jälkeistä olotilaa ei halua kokea.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 22:13

Mä en juo ollenkaan,todella harvoin.....Juhlissa tai laivalla joskus juon:Sininen enkeli lempparini tai siideri...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:13

En juo alkoholia ollenkaan, joskus juhlissa shamppanjaa vaan.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:16

Yleensä tulee juotua vaa kerran kuus.Tosin nyt on koffin tölkki tos nenän eessä,en ees yleensä olutta juo,mut pitäähä nuo palkinto oluet juua pois....siinäpä riittääki ku on 24 tölkkiä.Aatelin ton yhen juua nyt pieneen janoon =).Normaalisti juon lonkeroa tai drinkkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:21

Olvin kolmonen riittää, muulloin juhlis tuot samppakaljaa voi lasin ottaa, tai juhlaruuan kanssa lasin puna/valkoviiniä, jälkkäriks 'airiskoffee' passaa..

Lisätty: 03.04.2009 - 23:08

Onneks ramses herätti, tään ei pitäny olla ulkokultanen vastaus, vaan Olvin kolmoset (monikos siis) riittää, jne. ja paljonko on paljon viikossa, kysyy hän yllä olevalta kysyjältä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:26

en sanoisi, että viikossa .. vaan kuukaudessa pari kertaa lievästi

Lisätty: 03.04.2009 - 23:07

onpas täällä raitista väkeä.. heheh

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:31

en juo alkoholia, kuin todella harvoin.. erittäin hyvässä seurassa ja erittäin hyvällä tekosyyllä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:32

en juo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:34

en juo alkoholia ikinä koskaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:49

Jos juon,juon viiniä,tosi harvoin 1paukku jotain vanhaa rommia,konjakkia,viskiä,mutta todella harvoin näitä vahvempia juomia.Olutta.lonkkua tai siideriä ei kulu lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:49

Riippuu siitä, mikä on teistä ulkokullaisista paljon; arvelisin, etteivät em. ylläolevaiset voisi säädyllisyyksissään ja hui-hui-kauheuksissaan totuuttani kuvitellakaan, heille onneksi.
In vino veritas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 23:03

Saunaolut on melkein pakko saada, ellemme ole lähdössä minnekään. Meille muutaman vuoden kihloissa olleelle parille jokainen päivä kun tapaamme on juhlapäivä. Juhlapäivän illalliseen kuuluu hyvä viini. Juon siis lähes joka päivä.
Oikeasti tuo on vain haavetta ja elämä soljuu paljon verkkaisemmin. Kuitenkin niin hyvin, että arvioisin omaksi osuudekseneni pullon viiniä ja kolme, neljä olutta viikossa. Lienee palstan ennätys?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 23:29

Johan on markkinat! Juomattomuuttaan pitää selittää tai sitä pidetään ulkokultaisuutena...hmmm.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 23:35

En alkuunkaan pärjää Jepelle,
mutta kohtuudella muutaman kerran viikossa, annos tai pari kerrallaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 23:37

Muutama lonkero kuukaudessa,
mutta viina on niiden muiden juoma...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 00:04

Kerran parissa kuukaudessa olutta. Mutta sitten meneekin useampi puteli tai purkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 03:50

Riippuu seurasta ja ajankäytöstä. En erityisemmin välitä juoda paljon, joskus en ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 04:49

kerran pari vuodessa ,jotakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 08:30

Tämänvuoden puolella en ole maistanutkaan viinaksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 08:48

Viikko on mulle väärä mittayksikkö. Kotona emme käytä alkoholia, paitsi jos joku vieras sattuu tuliaisina tuomaan. Matkoilla, syödessäni ravintolassa tilaan ruokajuomaksi olutta tai viiniä,
kerran kahdessa vuodessa kahvin kanssa calvadosin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.04.2009 - 10:07

Viisaan viini

"Juon tosin, mutta juon vain
maistellen.
En ahmi, niinkuin eräät,
juopuen.
En kättä kurkoittele himokkaasti
päin viinimaljaa,
vaikka otan sen."

- Omar Khaijam -

Lähteet:
- Omar Khaijam -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 13:05

En juo ollenkaan.
Johtuneeko sitten siitä että olen alaikäinen.

Tosin en välttämättä joisi vaikka olisin täysi-ikäinenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:14

En juo, nautiskelen silloin tällöin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:22

Saunakaljan jos toisenkin melkein joka viikonloppu, joskus menee useampikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 10:15

Kyllä sitä voi välillä ottaa hyvässä seurassa,eli muutaman kerran vuodessa. Ai niin kyllä siideriä kesällä tulee useammin juotua.,1-2pullollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:38

joku 15 olutta menee yhtenä päivänä viikossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 01:21

Kerran viikossa noin suunnilleen tulee lähettyä viihteelle, joskus vähän harvemminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:26

1-3 kertaa kuussa, ennen meni paljon enemmän mutta enää ei maistu. Tykkään oluesta kyllä, ja kuohuva maistuu!