näetkö paljon unia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 22:37

näään aika usein.. ja yleensä jotain ihan mukavaakin :) alkuviikosta näin sellasta unta että ajoin ylinopeutta ja poliisit oli tutkaamassa mutta näin ne ja ehtisin jarruttamaan onneksi .. seuraavana päivänä ku menin kouluun ajoin hiukan ylinopeutta ja poliisit oli yhdellä parkkipaikalla, siitä muistu se uni mieleen..
joskus oon mennyt unessani naimisiinkin ja saanut lapsia.. oli niin ihana uni, että oli pakko jatkaa sitä vielä kun heräsin..
joskus pienenä sanoin äitille, kun se tuli herättämään mua että 'anna mä katon tän unen loppuun' =)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 22:15

Joskus näen,mutta aamulla niitä ei muista....joskus kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:25

aika harvoin..en tiiä, mist johtuu.Nukunko niin sikeästi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:40

Joka yö ja paljon, joskus harmittaa et 'leffa' jää kesken; Itellä useimmiten tulee nähtyä värifilminä nää unet, mut sit jostain syystä sillon tällön jokunen mustavalkonenkin kuva unis, tiiä häntä miksi, melko usein muistan unet aamulla, varsinnii, jos on ne nähnyt ihka aamuyöllä ja jotakuinkin muutenni mieleenpainuvii...

Lähteet:
napsu jokus 'ammoisina aikoina'

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:43

Näen ja aamulla en kaikkii muista kun vaan järkyttäviä unia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:51

Tutkitusti kaikki "näkevät". Muistaminen on asia eri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 23:35

Vähän, unelmia enemmänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 23:37

Kausittain voi olla aika vilkastakin menoa, useimmiten se muistaminen on vaan sellainen välähdys, ihan kuin parin ruudun sarjakuva

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.04.2009 - 00:01

Näen aika paljon, mutta muistan vaan pätkiä tai välähdyksiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 03:51

Kyllä, jos saan nukkua kunnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 08:33

Näen kyllä unia,mutta aamulla ne on kadonneet unitaivaaseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.04.2009 - 10:02

Viime yönäkin huristelin mopolla ihan hirvittävällä vauhdilla siskon pojan kanssa. Vastasin eiliseen viestiin jossa mentiin katsomaan halvatun pappaa ja pyysin viemään terkkuja tutuille.

Lisätty: 04.04.2009 - 10:03

Unohtui itse vastaus: kyllä näen, mutta siihen todellakin liittyy melkein aina jokin edellisen päivän tapahtuma tai asia. Joskus enneunia jotka ovat toteutuneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 10:34

Joskus muistaa yöllisen "leffan",joskus taas ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:15

Kyllä,nukkuessani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:23

Kyllä näen, ja välillä ne ovat erittäin omituisia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:38

näkeehän ihminen jatkuvasti unia, mutta eri asia muistaako niitä..Minä en muista usein

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:04

Näen, ja ovat OUTOJA. Edellisten päivien tapahtumat kaikki toisiinsa kietoutuneina ja oudosti korostettuina.