Mitenkä ihmees pääsen lukee miule tulleet viestit?

kokeilin tuolt omast napsusta kohasta viestit,mut siin tuli vaa se et vois lähettää viestin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 23:43

ratkes jo näköjään ongelmas aktiivisten alkuasukkaiden avustamana,
senkun vaan rohkeasti kyselet jos eteen tulee muita ongelmia,
tädit auttaa ja sedät vääntää asiasta vitsin ....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 22:02

Onko sinulle tullut viestiä?
Tuleva viesti näkyy myös sähköpostissa : "sinulle on tullut viesti".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:03

Siihen ne pitäisi tulla siis viestit, sulle ei ole tullut viestejä. ps. muistitko kirjautua ensin.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:05

ne on siellä alempana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:11

Laitanpa tässä sulle kokeeks viestin, kävi äsken kattomas, nii sulle ei ollu tullunna viel vietejä, josko näitä napusviestejä tarkortit, käypä kohta kattomassa tuliko tämä perille, ja oletko jollekin myös mite laittanu viestejä? Oikea linkki sulla kyllä on kertomas mukaan...
Niin nää henkilökohtaset napsuviestit ei tuu sähköpostiin, vaan ainoastaan ne, jos kysymykseesi on vastattu:) tai oot antanut sähköpostiosoitteesi jollekin napsulaiselle... luulen ma..

Lisätty: 03.04.2009 - 22:43

Arnikalle alla vaan tiedoks, et sulla on kaksi viestiä siinä napsun vietit-osiossa, käypä kurkkaamassa:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:24

ei kukaan oo mulle laittanut koskaan vietiä:( en tiiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 23:07

JOS JONIN MULLE VAIKKA VIESTIÄ LAITTAA NIIN HUOMAAN SEN KYLLÄ, KATSON AINA KESSUN VÄLILLÄ, JOS JA KUN.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 23:48

Eipä ole kaikki "alkuasukkaatkaan" niitä näköjään huomanneet.
Asetuksista kannattaa laittaa päälle se kohta josta tulee ilmoitus e-mailiiin viestin saapuessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 09:21

Omituinen ongelma sinulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 10:38

Hyvä bowspa,kun kysyit,käväsin klikkaamassa "viestit"ja oli viestejä!Olen meinaan poistanut asetuksista kaikki ilmoitukset viesteistä ym.e-mailiin.Hieno homma,aktiiviset alkuasukkaat!!