Katsoitko viimeisen sillä siisti ohjelman,jos, niin kerro mielipiteesi.

Lisätty: 03.04.2009 - 19:37

Voitko kuvitella pienen lapsen ryömimässä,se saastan keskellä.

Avainsanat: siivottomuus likaisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 03.04.2009 - 19:32

Jos se olisi ollut minun kotini, niin en olisi naamaani näyttänyt. En viitsinyt edes katsoa sitä loppuun asti. Minä sain sellaisen kuvan siitä rouvasta, ettei sitä yhtään hävettänyt. Ihan kuin olisi ollut luonnollista että kun talo menee tuohon kuntoon, tulee joku joka siivoo sen.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 19:31

Sotkunen talo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 19:49

En tätä ohjelmaa katsonut, ja tätä vastaava kysymys esitettiin hiljattain. On se ohjelma tehty keinotekoisesti tai ei, niin hyvät näyttelijät on.Ei noin saastaisia koteja esittelevät perheet ole totta, olen niitä Britti siivouksia katsellut, ei ne voi olla totta. Mikäli se on totta, ja telkkarissa vielä näyttävät miten laiskoja ja saamattomia ovat. Niin joku voi jopa ajatella ,joku siivouspartio homman hoitaa kun riittävästi kämppä haisee naapuriin saakka.

Lisätty: 03.04.2009 - 20:26

Minä haluan korostaa että tätä ohjelmaa en katsonut, vain vastaavia ohjelmia. Kyllä minultakin arvostelu päättyisi noin ison perheen edessä. Mutta minulla on myös ollut mahdollisuus päättää montako lasta haluan ja heidät kouluttaa ja työtä tekeviksi kansalaisiksi pienemmällä perheen lukumäärällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 20:13

Toisaalta ymmärrän häntä, anteeks, et jos oikein ymmärsin, et 11 henkinen perhe ja jos vaimo yksinään tätä hommaa pyörittää (en katsonut kokonaan ohjelmaa?), niin pelkästään se lapsien ruokkiminen yms, vie kaiken + muu ; kouluikäset kouluun, pesen sen minkä ehdit, laitat ruuat lapsille, jne. kellä meistä riittäis aikaa muuhun ylimääräiseen yksinään?, multa ainakin loppuis puhti ja tulis tunne, et antaa olla muuta en voi, aapuuva, auttakaa... voin olla väärässäkin, lapsetkin näytti niin nuorilta, että heistä ei paljon apua mihinkään suurenpaan siivoukseen... sotkusta ja 'kauheeta' katteltavaa oli tuo kaaos, siitä ei päästä mihinkään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 20:39

Juu kattelin ja hirveen sotkunen talo.Jonin13 kans kyllä samaa mieltä.Perheessä 11 ihmistä ja puhti varmaankin loppuu kesken,eikä varmaankaan tiedä mistä alottas ja aikaa ei oo.Pitäs siivota huone kerrallaan,ni ehkä sit talo olis siisti.Ehkä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 21:30

katsoin ohjelman. on niitä saastasempia kämppiäkin nähty ihan livenä ja yksinasuvaltakin. mutta minä haluan kuvitella että ohjelma ei ole tekemällä tehty. itse katson ohjelmasta hyviä ja helppoja siivousvinkkejä! vaikkakin tämä eka jakso ei niitä paljoakaan antanut, ohjelma ajan syö mainoskatko ja ohjelman juontajien pukeutuminen siivousvaatteisiin..ja jaarittelut ja "puhuttelut".

Lisätty: 03.04.2009 - 21:34

Kuvaukset ja siivous vievät yhteensä noin 3-5 päivää.
näin sitä kuvataan www.mtv3.fi/ohjelmat/rekry.s...sti?763551

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 21:38

järkyttävän sotkunen talo oli kyl, ei sellast voi saada aikaseks vaikka ois satalasta, luulis olevan isompien lasten jo sen verran viisaita et ryhtyis äidin avuks. ite oon suuremmasta perheestä lähtösin ku tuo perhe on ja ikinä en ole joutunut elää sotkun keskellä vaikka isä teki työt ja äiti hoiti kodin, meillä autettiin äitiä ihan normaalisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 21:48

joo katoin eilen.. ihan uskomattoman näköistä oli, voiko se olla edes totta enää? ei kukaan pysty elämään sellasessa sikolätissä.. esim se suihkukin, ei kukaan voi sellasessa käydä! hyi hyi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:20

En, mutta on niissä rekvisiittaakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:25

Kyllä oli kammottavaa katsottavaa, enkä ymmärrä miten joku voi asua sellaisessa saastassa. YÖK!