Hygienia alkaa olla huipussaan..mitäs uutta on tulossa markkinoille?

Lisätty: 04.04.2009 - 17:18

Abloy tuo markkinoille....

Lisätty: 05.04.2009 - 10:30

www.tekniikkatalous.fi/metal...=-03042009

Avainsanat: mikrobi mrsa torjua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 19:13

Kävisikö tämä?
www.hilavitkutin.com/tag/ult...lettivalo/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 19:12

mitäs uutta on tulossa? mäki seuraan kiinnostuksel näitä ni ois kiva itekki tietää =) ajankohtanen kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 20:02

En oikein ymmärtänyt sinun kysymystäsi, minulle henkilökohtaisesti esim. vatsataudit joissa oksennetaan ovat minulle vaarallisia, lapseni sekä lapselapseni pitävät vierailu taukoa jos koulussa tai päiväkodissa on jotain tarttuvaa liikkeellä.Ei se silti tarkoita hygieniaa huipussaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 20:33

En nyt muuta (uutta) osa sanoa, muuta kuin, että mitä enemmän desinfioidaan/torjutaan bakteereita eri aineilla, niin ne tulevat mielestäni enemmän ja enemmän resistenteiks, jolloin syntyy lisää uusia vastustuskykysiä pöpöjä ja siitä sitten keksimään taas lisää aineita tappamaan näitä, ja oravanpyörä jatkuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 21:04

Tarkoititko tuota purkin desinfointi laitetta,mikä oli papitin linkissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 21:32

Ei kannata liikaa käyttää desifiointiainetta ettei tuu immuuniks.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 04:04

Jotain bakteereita torjuvia säteilytysjuttuja ainakin, sekä automaattinen vessan istuimen desinfiointilaite, joita näin Saksassa jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:17

Turhaa tavaraa lisää