Oletko käynyt Heinolan lintutalossa?

Ellet ,niin kohta voi olla myöhästä sillä Heinolan kaupunginhallitus päätti 30.3.2009 lakkauttaa Heinolan lintutarhan ensi vuoden alusta lähtien...
Eilen illalla avatulla nettiadressisivulla on jo yli 4000 vetoomusta paikan säilyttämisen puolesta; www.adressit.com/lintutarha

www.heinola.fi/FIN/Palvelut/.../Matkailu/

Avainsanat: heinolan lintutalo lintutarha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 03.04.2009 - 18:47

Olen käynyt, tosin siitä on aikaa. Se on tarpeellinen ja todella tärkeä laitos. Ei sitä saa lopettaa! Laitan nimeni heti kohta kun saan tämän lähetettyä.

Lisätty: 03.04.2009 - 18:49

No nyt on nimi paperissa. Tulipa hyvä mieli.

Lisätty: 03.04.2009 - 19:12

Kävin lukemassa sen ilmoituksen. Aivan älytön idea! Mihin ihmeessä he aikovat ne linnut siirtää, onko kellään tullut edes se mieleen. Niitä on kuitenkin paljon. Toivottavasti kaupunginvaltuuston jäsenet tulevat järkiinsä maanantaisessa kokouksessaan.

Kysyjän kommentti

Erinomainen vastaus sekä reagointi tärkeään asiaan.
Kiitos sekä hyvää alkavaa kesää!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 19:08

ei oo tullu käytyä. onkse siisti paikka?pitäis ehkä käydä!jos pysyy kasassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 20:45

Oon käyny joskus kauan sit koulun kanssa.Todella typerä idea jos lopetetaan paikka!Mihin ne lintuparat sit menee?!?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 21:23

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.04.2009 - 23:32

Olen käynyt vuonna -69. Silloin oli vain yksi rakennus ja vähän lintuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:16

Olen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 17:24

En ole käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 15:09

en ole käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 15:15

Joo, kävin viime kesänä. Pieni, mutta kiva paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:40

olen