Onko jollakin hyvää" lääkettä" univaikeuksiin. siis todellisiin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 20:55

Iltaisin viimeiset kaksi tuntia ilman sähköisiä viestimiä (tv, tietokone, radio). Käy ulkona kävelyllä, syö iltapala, lue kirjaa (samaa kirjaa kuin edellisiltana ja seuraavana). Jos yöllä heräät esim. 3 tunnin unen jälkeen, älä tuskastu, vaan avaa hetkeksi ikkuna, hengitä rauhallisesti, lue kirjaa, kunnes taas väsyttää.
Kannattaa myös puhua lääkärille. Voit saada unen saamista helpottavaa ja/tai unea pidentävää lääkitystä. Jos koet ongelmasi pahaksi, käy lääkärin juttusilla, nämä asiat ovat useimmille lääkäreille aivan tavanomaisia asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 17:58

Liikunta, s*ksi ja mömmöt. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:10

Tätä on kysytty useasti ja neuvoja on paljon jos jokaista kokeilet niin varmasti se uni tulee . katso hakusanoja univaikeudet jne. Täältä napsun sivustosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:21

Liikunta ulkoilmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:34

Ei minulla ole mitään kotikonsteja neuvottavana sinulle,käänny lääkärin puoleen,jos sieltä tulis apua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 19:09

Liikunta 3tuntia ennen nukkumaanmeno aikaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 21:20

itse otan, jos oikein ahdistaa unen saanti, lasillisen punaviiniä. Sehän unettaa aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 23:04

Profiilistasi päätellen voisin olla sopiva, tai ainakin lienen ollut 20 v. sitten...:%-]

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.04.2009 - 23:17

Älä mene nälkäisenä nukkumaan. Pidä mielellään ikkunaa vähän auki. Mene aina samaan aikaan nukkumaan ja herää samaan aikaan. Älä nuku päiväunia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 04:12

Juo illalla maitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:40

ite käyträn skitsofrenia lääkkeitä unilääkkeinä.. Lääkäri määräs.. Ja toimii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:20

Kevythypnoosi toimii myös! Pystyy jumittelemaan ittensä siihen jos keskittyy kovaa. :D