miten on viisainta lukea hermostoanatomian tenttiin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 16:16

hermostumatta, tyynen rauhallisesti

keskity nyt siihen juttuun ja unohda hetkeksi kaikki muu

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 16:23

ymmärtäen lukemansa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 16:25

rauhallisesti ja keskittyä siihen mitä luet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 16:39

Voi , jos voisit lukea minun diagnoosini niin tietäisit mitä se käytännössä on ,jos hermostossa on vikaa sekä hermoratojen kulku eri elimille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2009 - 16:58

Itse aikanaan kun noita samoja pänttäsin, niin minulla oli ylös kirjoittaminen ja ääneen lukeminen poppakonsteina. Sitten yritin soveltaa lukemani itselleni soveliaampaan muotoon. Ja yksi neuvo jonka meidän opettajamme silloin hirmun kauan sitten antoi, oli että kirjat piiloon edellisenä iltana, ja koeaamuna käytte vain läpi kokeisiin tuelvan materiaalin. Niin ja jos on sanottu mitä luetaan siihen kokeeseen, älä turhaan yritä päntätä päähäsi muuta ylimääräistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:39

Jos aiot valmistua työhön, niin nahdollisimma n tarkasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 21:18

minä tein niin, että kirjoitin lapuille hermojen nimiä ja otin summassa aina lapun ja yritin sijoittaa kroppaan sen..sillai ne jäi mieleen paremmin