ostatteko vaatteenne alennus myynnistä yleensä? vai ostatteko vaatteen silloin kun se on normaali hintainen? entä muut tavarat?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.04.2009 - 15:30

Ostan alesta, kirppikseltä, postimyynnistä ja normaalihinnalla tilanteesta ja rahatilanteesta riippuen. Kirppikseltä tekee joskus upeita löytöjä, kokeilkaapa!

Kysyjän kommentti

KIITOS VASTAUKSESTA. HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 15:45

Minä ostan vaatteita vain tarpeen mukaan, yleensä niitä soputelttoja.Massaa on , mutta ei pituutta , sopivat minulle hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 15:47

Vaateita ostan silloin kun tarve ilmaantuu, harvemmin osuu yksiin alennusmyyntien kanssa

Muutamia harvoja tuotteita ostan tarjouksista varastoon esim. Pauligin tummapaahtoinen Presidentti (norm. 3.35/ tarjous 2,25)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 16:09

no molempia.. jos huomaan että on alennuksia niin kyllä mä katon ne vaatteet läpi aika tarkkaan jos vaikka löytäis jotain ja sais halvemmalla.. mutta kyllä mä ostan myös ihan normaalihintasiakin, mutta yritän olla ostamatta uusia vaatteita jos en oo ihan varma tykkäänkö niistä.
esim jos katon jotain vaattetta ja mietin 'toi on ihan kivannäkönen' ja sit katon hintaa ja se on vaikka yli 20e niin en osta sitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 16:10

nykyisin vällttelen ostamasta minkään laisia vaatteita..käytän mitä on ja juhliakin , kun ollut tämän vuoden alusta jo pilvinpimein..niin samoilla lumpuilla kuljen ja aina on ollut hauskaa, ei ne vaatteet sitä fiilistä luo vaan tunnelma ym..asenne..se on se IN...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 16:12

Ostan yleensä vaatteet normihintaisina, koska alennuksistapa ei juuri koskaan löydä mitä haluan enkä siis jaksa ravata niissä. Ostan vaatteita sillon kun tarvin.
Sitten taasen kulutustuotteissa, jos on esim tarjous osta kolme maksa 2, saatan ostaa kaappiin rasvaa tai saippuaa varalle..koska tiedän että ne kuluvat ja käytän niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 16:14

alennuksest yleensä ja netin kautta. vihaan hengailua kaupoissa :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 16:22

Alennusmyynnit ovat intohimoni. Eilenkin olin Stockmannin Hulluilla Päivillä ja kyllä sieltä taas tarttui mukaan vaikkei olisi tarvetta. Normaalihintaisia en raaski ostaa muutoin kun on jokin tietty tarve. Yritän mahdollisimman paljon ennakoida vaatetarpeita jotta saan ne ostettua sitten kun on ale. Ruokatarvikkeissa en ole ale-hinnoista innostunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2009 - 16:52

Alennusmyynnistä jos sattuu jotain kívaa kohdalle. Kirppis on yksi lempparipuoti jota harvennan useammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 16:59

Minä ostan vaatteeni silloin kun on tarvetta tai joku mukava vaate ihan pyytää päästä vaatekomerooni.

Harvoin sattuu silloin olemaan alennusmyynti. Pikemminkin ylennysmyynti....mieheni mielestä.

Muista tavaroista jätän harkinnan puolisolleni. Ja hän on hyvin hintatietoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.04.2009 - 17:17

Tarpeeseen tulee hankittua vaatteet, eikä silloin yleensä ole alennusmyyntejä tai loppuunmyyntejä. Kahvia ostan aina tarjouksesta ja aika paljon muutakin ruokatarviketta. Halpahalleja käytän aika paljon. Esim. joulukortit ostan aina sieltä. Ovat kymmenen kertaa halvempia kuin muualla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 17:26

Kokoisiani vaatteita on harvoin tarjolla alennusmyynneissä,mutta kahvia ostan tarjouksista,ja muuta elintarviketta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 17:26

Oikeastaan täällä on yhden ketjun rättikauppa josta saan lähes kaikki vaatteet kohtuuhintaan. Kokoja löytyy hyvin että, en tarvitse lyhennys tai vastaavaa palvelua. Ostan kun ja mitä tarvin, joskus ohikulkiessa käyn sisällä ja saattaa heräteostos tulla tehtyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 17:37

Ostamme (melkein) ainoastaan kirpputoreilta, siellä on jopa paremmat / monipuolisemmat valikoimat, kuin monessa kaupassa (varsinkin marketit).
Tässä teille lista: www.vuolanne.net/kirpputorit/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:01

En ole löytänyt niistä aleista koskaan mitään ja on hermoja raastavaa lähteä sinne tappelemaan vaatteista. Ostan ja tilaan tarpeen mukaan.
Erittäin hyvät, lämpimät ja vettä hylkivät toppahousut alkutalvesta tuolta;
www.varusteleka.eu/prebeo/
Kannattaa vilkaista, muutakin käyttötavaraa löytyy vaikka millä mitalla!
Ja halavalla!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:04

Jos kohdalle sattuu ja sopiva löytyy, vaikkapa alennusmyynnistä. Mutta varsinaisesti en käy penkomassa vaatealennusmyynneissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:13

Useimmiten ostan ulkomailta. Suomen "alehinnat" ei tunnu järin edullisilta. Tosin miehenä en varsinaisesti tee kovin runsaasti vertailuja.
Turkista sain satasella koko garderoopin uusiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:21

jos alesta sattuu löytymään jotain niin sieltä ostan, muutoin kirppiksiltä. en ole muotitietoinen joten halvalla pääsen.

kaupassa ostan tutut tuottee joita syömme/käytämme. plussakortilla joitakin tuotteita saa halvemmalla. emme silti juokse alennuksissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:28

Milloin mistäkin. Alennuksista ei yleensä löydä mitään.. Muut tavarat myös silloin vain kun tarvitsee. Seuraan kyllä hintoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:43

Parasta tarpeen mukaan, kuitenkin noin kolmet aina kerralla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 20:25

Jos sattuu kohdalle sopivaa ale-myynnistä,niin ostan. samaten kirppikseltä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 21:01

Sekä että tarpeen mukaan ja jos alennusmyynnistä löytyy jotain kivaa ni ostan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 21:07

ostan kun tarvitsen jotain, yritän etsiä edullista, mutta jos en löydä, niin ostan sillä mitä löytyy..mutta en ole vaatteiden suurostaja. käytän aika tarkkaan kaikki kun sopivat ja kun ostaa mieluisia ja muodittomia, niin käy kauan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 16:04

En ole shoppailija.
Ostan silloin kun mitä tarvitsen, hinta tarkkailua tehden
Ostan kaupoista ja käytä myös postimyyntiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:42

alennuksesta mieluiten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:41

UFF, kierrätys kunniaan ja hinnat on alempia kun yhdessäkään alennusmyynnissä.