Mitä harrastatte? mikä on mieluisin harrastus? minulla ristikot ja muusiikki, käsityöt, ulkoilu kun kerkeää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 16:15

Lenkkeily, ristikot, leffat ja oman kullan kans oleminen on parhait :) nii ja löhöily ja syöminen ja joskus juhliiminen :P

Kysyjän kommentti

KIITOS HYVÄSTÄ VASTAUKSESTA .HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 15:28

Musiikin kuuntelu(täysiä) nyrkkeily ja mopolla ajelu (suzuki rm 250cc)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 15:29

Musiikki monella tapaa.
Soitan mm. haitaria, kitaraa, ukulelea, huuliharppua, pianoa, didgeridoota,
laulan kuorossa
ja kuuntelen paljon musiikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 15:30

Lenkkeily koiran kanssa on ihan mieluisin harrastus :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 15:43

Napsua väijyn koko päivän kun ohi kävelen niin kurkkaan missä mennään, luen kirjoja, satelliitti kanavia katselen paljon, liikkumiseni on rajoittunut selkävamman vuoksi , harrastukset ovat vähiin käyneet, vesijuoksua pyrin lauantaisin Caribia kylpylässä suorittamaan jos kuskin saan , ei ole enää minusta ajajaksi, vaikka matkaa on vain alle kilometri en kykene sitä edes kävelemään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 15:48

ulkoilu/valokuvaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 16:10

kuntosali, kävely.. napsuttelu, sudokut.. napsuttelu on kaikkista parhain <3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 16:10

Ehkää...Hypin hyppy narua jaaaa oleskelen koirien kaa ja lenkkeilen niitä on kiva tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 16:17

Prätkä, kuntosali, sudokut.. Prätkä on mieluisin harrastus, mutta talvella tietenkin kuntosali on ehdoton :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 16:22

kissat, käsityö, lukeminen, vesijumppa, kävely alkaa taas , kun liukkaat on ohi, ruuanlaitto, tv, n katselu , puutarha hommat heti kun lumet o sulan..laiskottelu vällil...napsu ja naamakiraja..mutta ei kaikkia kerralla vaan silloin tälöin pienin panoksin..välil kyl nautiskellen matkailusta miehenikanssa ja kaverien kanssa, joiden kanssa käydään syömässä ja risteilemässä...enimmäkseen.... joten nautiskelu elämästä on parasta harrastusta...minulle ....leikit lastenlastenkanssa...myös..on aivan ihanaa...harastusta...joten eipä nyt mitään ihmeelistä harrastusta...ole tällä tätimoonikalla...jolla pehva heiluu näin ja laukkukin heiluu näin liikuessa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.04.2009 - 17:07

Lukeminen, lukeminen ja lukeminen. Lisäksi ristikot, tv-urheilu, napsuilu, ja ulkoilu ilmojen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 17:35

Lukeminen, kokoustaminen (viimeksi toissapäivänä oli tosi mainio yhteispohjoismaisen kirjastoautomme hoitotoimikunnan kokous, jossa puhuttiin sekaisin suomea, ruotsia, norjaa ja pohjoissaamea), pipojen kutominen, kielten itseopiskelu sekä hiihtely talvisin, kesällä päiväretket tunturiin ja pienen kasvimaan hoito.
Tässä tärkeimmät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:05

Frisbeegolf
Pyöräily
Uinti
Matkustelu
Metsässä samoilu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:25

Lukeminen, musiikki, lenkkeily ja luonto. Pyöräily, mökkeily kesäisin ja matkailu kameran kanssa.
Napsuilu tietennii ja tuo Vilima.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:29

Lukeminen ja salilla käynti/ lenkkeily.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:37

Lukeminen,ristikot, napsu ,tv siinä ne tälläkertaa onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:41

ulkoilu,sudoku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 20:53

Ulkoilu,uinti ,vesijuoksu,kuntosali.
Leipominen ja ruuanlaitto.
Sitten tämä napsu tottakai..Mommona oleminen...................(.Ehkä tärkein)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 21:04

koiria, takkatulta,löhöiöyä, lukemista, kesällä pyöräilyä, matkustamista,nettiä, tietokonetta, lapsenlapsia,ystäviä ja itseni vaalimista ja hyvää ruokaa syöden.)joskus juoden

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 21:05

Salibandyn seuraaminen
käsityöt
viittomakieli
musiikki
valokuvaus
luonto
napsu
tv:n katselu
-siinä ne rakkaimmat tällä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:05

Musiikki on tärkein (laulamine ja tanssimine) sit on keilailu,vapaaehtoistyö kissojen paris,ristikot ja leipominen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 22:34

JÄäkiekko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 02:05

tällä hetkkellä tuo ulkoilu on lähellä sydäntä eli kunnon lenkki työ päivän jälkeen. kissojen kanssa harrastaminen hyvänä kakkosena eli näyttelyissä käyminen ja viettää aikaa karvakaveriden kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:42

kirjoittamista, elukuvia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:11

Liikunta, musiikki, piirtely... musiikki rakkain.