mitä tarkoittaa jos miehillä on oikeassa korvassa korvis??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 15:15

ei mitään.. älä pelkää, et oo homo vaikka sulla olisi korvis.. sehän on nykyään ihan yleistä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.04.2009 - 15:18

Ei sillä tänä päivänä enää ilmoita, että olis homo tai jotain muuta. Nyt on muotia tulla kaapista ilman korviksiakin. Tai vaikka monella korviksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 15:19

yleistä,,niin,,paljon on homoja mutta mitähän ne on joilla on korvis nenässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 15:22

Jotku sanoo että se on homon merkki. mutta mistä sitä voi välttämättä päältäpäin tietää onko vai eikö ole? en minä ainakaan tiedä. voi joku muutenkin tykätä pitää korvista korvassa vaikka ei homo olekkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 15:23

Se tarkoittaa sitä, että mies tykkää pitää korvakorua korvassa tai vaihtoehtoisesti sitä että mies on laittanut korvakorun vain koska tyttöystävä/vaimo on käskenyt.

Kaikki muut vaihtoehdot suljetaan pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 15:33

Keskiajalla miehen korut kuvastivat valtaa, vaurautta ja persoonallisuutta.
Ja niin taitaa olla vieläkin, ainakin persoonallisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 15:52

Merimiehillä aikoinaan oli tapana pitää kultaista korvarengasta. Se oli maksu hautaamisesta jos hukkunut ruumis ajautui rantaan (tai tuli puukotetuksi hengiltä vieraassa satamassa).

Nykysellään siis tarpeeton koriste, kaikki raadot hoidetaan viimeiseen lepoon joka tapauksessa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 16:16

ihan normi tzettii :) eikä tarkoita mitään! kanna vain ylpeenä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 16:19

Eipä se mitään tarkoita, toisille se sopii ja toisille ei..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 16:23

minulle ei kylläkään tule muu mieleen kuin merirosvot.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 16:59

Ennen oli että homot laittaa korun toiseen korvaan, ei kuulemma enää, ja monella on koruja molemmissa korvissa, samaa juttua on tatuoinneista , ennen niitä oli merimiehillä ja vankilakundeilla nykyään niitä on joka tytöllä ja pojalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 17:17

Se tarkoittaa sitä, että minä voisin pitää sitä visuaalisesti kauniina yhdistelmänä ja että mies voisi olla mielenkiintoinen persoona.

Itsellänikin voi olla eri paria olevat korvikset tai vain yksi korvarengas. Ja se ei merkitse mitään muuta kuin, että olen ollut sillä päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:08

Aika monella MIEHELLÄ se tosin on VASEMMASSA korvalehdessä...
Yleinen käsitys on että tiettyyn vähemmistöön kuuluvat laittavat renkulan nimeomaan oikeaan korvalehteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:31

Ei Miehillä ole korvista roikkuvaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:42

Miehellä on oikeassa korvassa korvis

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 20:39

Se on sitä nykyaikaa,että miehetkin haluavat korviksen. Ei sen tarvi mitään erikoista tarkoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 21:01

ei mitään kai..haluaa koristella itseään.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:42

ukollani on.. eikä se mitään meinaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:04

tarkoittaa että tyyppi tykkää koreilla...