Kuinka tulee toimeen mitättömällä 40 000 euroa/kk eläkkeellä?

Avainsanat: köyhyys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 13:55

Hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 14:08

jos ei omista omatuntoa niin oikein hyvin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2009 - 14:15

Nuukasti elämällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 14:18

eihän tule mitenkään toimeen, vaan heti pitää nostaa sähkönhintaa , ja kaikia muitakin hiontoja jotta forttumin pomot pärjäis, ei sillä niin väliä vaikka se pienen mökin akka istuiskin kynttilänvalossa ja filtit niskas, kun ei ole varaa kulutta kalista sähköä, ja sähkön on oltava kallista, kun ei ole varaa muuten herrojen tuloihin..nih...onse hyvä myös että leikataan sieltä sun täältä, jotta valtio pystyy maksaan pomon eläkkeen..hyvin ymmärrettävää ja kansahan senkin sitten loppu peleis taas maksaa mutisematta....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 14:23

Voi ainakin vaihtaa autonsa joka kuukausi. Saattaa jäädä sen verran yli että saa leivän päälle muutakin kuin voita... NHL-tyylinen palkkakatto pitäisi perustaa näille eläkkeille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.04.2009 - 14:24

Vaikeeta se voi olla, kun ei enää voi nostaa niitä kymmenien miljoonien optioita. Mutta niin se vaan on isojenkin pomojen opeteltava tulemaan pienellä toimeen. Voi hittolainen. Meikä eläis tolla nelkyt tonnisella loppuelämänsä melkein. Kun on oppinut elämään säästeliäästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.04.2009 - 14:39

Vika ei suinkaan ole saajan ,vaan antajan.Olisikohan syytä Pekkarisen ymmärtää erota?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 14:53

Laajemmalle levinnyt hömöily personoituu tähän yhteen tapaukseen mutta hyvä että asiakin saa enemmän julkisuutta (tuosta 40 tonnistahan joutuu kuulemma maksamaan henkivartian palkan ja muut turvjärjestelyt, kelpaakohan kotitalousvähykseen?)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 15:02

Anonyymi ja vähäviisas ovat villakoiran ytimessä. Ei löydy vastuullisia tähän sotkuun ja ärtymys suuntautuu palkkkion ja optioiden kuittaajaan.

Ollaanhan me äänestäjätkin osasyyllisiä tähän sotkuun. Meidän valinnoillahan siellä eduskunnassa ja hallituksessakin toisinaan istuu kouluttamatonta väkeä. Sellaisia, joidenka intressit lähinnä on omalle syntymäkunnalleen siltarumpujen rakentaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 15:04

Kyllä voi olla vaikeaa, jos ruuan hinta paljon laskee ,niin silloin eläkkeetkin laskevat indeksiin sidottu etuisuus, voi vaikka leipäjonoon joutua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 15:15

hei toihan on ihan hirveesti rahaa.. etköhän selviä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 16:17

Ei vissiin mitenkään, perikatoon joudut ;) nälkä vaanii sinua joka päivä! hei, mä tienaan ehkä 3vuodessa ton verran :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 17:29

Luulisi ja toivoisin, että vähän vanhempana tulee omantunnon kanssa ongelmia, mutta tuskin näin käy, kun seilailee purjeveneellä Monacon vesillä muiden samanlaisten seurassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:31

Jos ei tule niin olisikohan ystävämme sosiaalivirasta niin sosiaalinen että auttaisi ainakin ensihädässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:31

No en tiedä miten sellanen raukka selviää...pitäisköhän meidän kolehtia kerätä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 18:46

Suunnittelua se vaatii

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 21:00

hävettää noitten kahmureitten puolesta.. en kehtais ees tunnustaa mokomaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 21:24

Siintähän riittää jo hyväntekeväisyyteen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2009 - 15:57

Turha syyttää ministeriä ainkaan Pekkarista. Ketjussa on ollut 3 demaria ennen sitä. Lukekaa nyt lehtiä, Fortumin hallinto on mokan tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:43

aika kehnosti varmaankin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:02

siinä ja siinä