kaverilla on firefox kaatunu ja se ei pääse internetti sivuille, mut messenger on auki. mitä hänen pitäisi tehdä?

Lisätty: 03.04.2009 - 13:01

juups. kiitos. itselläni ei ole koskaan ollut firefoxia ni en viitsinyt sitten etäyhteydellä mitään tehdäkkään...ettei kone jumitu ihan täysin minun ansiostain

Avainsanat: firefox kaatunut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 10:52

Ohjeita:
www.mozilla.fi/wiki/Firefox_FAQ

Kun kelaa sivun alaosaan, siellä kaatumisista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 10:23

Kun mulle tapahtuu jotain tuollaista,otan koneesta kaikki piuhat ja akun irti hetkeksi ja taas toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2009 - 19:29

Buuttauksella siitä yleensä selviää.
Kannattaa muuten kokeilla Googlen selainta. Ei nimittäin ole paha, eikä ainakaan vielä takkuillut.
Firefoxiakin pommitetaan nykyään aika paljon virulsilla. =(