Mummi opetti,,,,oliko mummi oikealla asialla

Oregonin poliisi on pidättänyt 53-vuotiaan naisen, joka oli kaahannut autollaan 160 kilometriä tunnissa kymmenvuotias lapsenlapsi kyydissään.

Lisätty: 03.04.2009 - 08:10

www.iltalehti.fi/hullumaailm...3_hu.shtml

Avainsanat: ajo opetusta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.04.2009 - 00:54

tais olla mummin kootut selitykset, mutta muuten noiden 'kääpiöiden' kanssa saa olla aika tarkkana, imevät kaiken kuulemansa ja näkemänsä kuin pesusieni ...

Kysyjän kommentti

kersojen kanssa oltava varovaisempi,ei mummon tavoin opettaa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 08:24

Minusta lapsia voi opettaa suusanallisesti, ei kaikkea tarvitse käytännössä näyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 08:37

Kyllä lapset oppivat hurjastelemaan,vaikka ei mummi näyttäs malliakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 08:44

luin tuon jutun eilen ja pakkas naurattamaan mummin oppimenetelmä...ei se oikein ollut..siinä ois voinnut jopa henki mennä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 08:50

terhakka mummi:) hyvä kun ei käynyt kunkaan.. itse olen lastenlasten kanssa "kieli keskellä suuta" ettei vaan satu mitään kun ovat kullannuppuja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 09:20

Tais käydä kuten kotoiselle naiskansanedustajallemme "oho, täähän kulkee kovaa...!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.04.2009 - 10:10

Missähän mummin ajatukset lennelleet, kun vauhti oli noin hurja. Ei ainakaan lapsenlapsen turvallisuus ollut mielessä. Hyi, hyi, mummi. Olipas ruma teko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 10:28

Mummilla oli mummotauti pahan kerran päällä.Kauheaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.04.2009 - 10:46

Minulta tuo juttu meni sivu suun. Mutta näinpä tässä viimeviikolla ihan omasta ikkunastani, kun isi hurruutteli tuossa kadulla pieni lapsi hänen ja ratinvälissä istumassa. Jos kyseinen isi ajatteli, että hän on niin hyvä kuski ettei mitään tapahdu, niin sanonpa vaan ettei järki paljoa päätä pakottanut. Sallittu nopeus on se 40 km/h, mutta silti. Voi vain kuvitella mitä olisi voinut tapahtua nokkakolarin tapahduttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 10:53

Mummi ja 53 vee... eli iäkkääsät isoäidistä ei ollut kyse. Amerikka on vähän eri kuin meidän pieni Suomi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 10:58

Mihin jouduttaisi ilman mummeja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 15:07

aika järkyttävää.. mitäköhän se mahto ajatella?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 16:20

nuorimummo, aika raju tapa opettaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 20:44

Oli varmaan halunnut auton romuksi,jos oli kyllästynyt elämään,mutta selvisivät hengissä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 21:23

Kyllä sitä vois opettaa suullisesti eikä noin hurjasti käytännössä....Olis tosiaan voinu henki mennä tai loukkaantua/halvaatua....

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:46

ei ollut