Ovatko yritysten arvot mielestäsi sananhelinää?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 03.04.2009 - 00:47

Onhan ne. Hyviin asioihin panostetaan joskus, mutta sekin perustuu suoraan tai epäsuoraan taloudelliseen hyötyyn.

Onneksi sentään aika usein oikein toimiminen on myös taloudellisesti kannattavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 00:38

Valitettavan usein on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 00:59

KYLLÄ

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 01:37

Kyllä mun mielestä.Luvataan eka kaikkea hyvää,mutta harvoin toteutuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 03:22

Olipa kyyninisiä vastauksia. Kyllä sellaisiakin yrityksiä löytyy, joille esim. vihreät arvot ovat kunnia-asia ja monikin pyrkii loistavaan asiakaspalveluun. Hotelleissa se kun on elinehto. Itselleni jonkin sortin yrittäjänä mikään muu ei tulisi mieleenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 08:21

Kyllä valitettavan usein ovat pelkkää puhetta ilman todellisia tekoja. Eiköhän se ole näitä vapaan markkinatalouden saavutuksia?
Edellinen vastaaja kertoi hotellien palvelusta. On totta, että palvelun laatu on vuosien varrella parantunut. Vielä kun saisi huoneiden laadun ja yleisen siisteyden kohdalleen, myös hotellien ulkopuolella. Silloin voitaisiin sanoa niiden oleva yritysten arvojen mukaisia. Ei riitä, että palvelu pelaa, myös puitteiden pitää olla kunnossa.
Samaahan voi soveltaa myös muihin yrityksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 08:41

Usein valitettavasti taitaa niin olla. Toki on poikkeuskiakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 09:36

Aika hankalaan asemaan joutuu sellainen yritys joka puhuu ekologisista arvoista ja jää kiinni ettei todellisuudessa toimikaan näin. Joskus on kuitenkin mahdotonta tietää miten alihankkija on toiminut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.04.2009 - 09:47

Useimmiten tuntuvat olevan. Ja jopa valehtelevat toimivansa yleisen edun mukaan, mutta kuitenkin menettelevät vastoin yleistä etua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.04.2009 - 09:51

Mitkä?
Yrityksen tehtävä on tuottaa omistajilleen voittoa maksimaalinen määrä.Piste.
Se on yrityksen arvo ja muita arvoja ei ole ,tule, eikä tarvita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 10:46

Kyllä ne ovat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 11:02

Ei missään tapauksessa, erittäin uskottavia, kuten sadutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:22

Kyllä ovat.