mistä löytäis esitelmiä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2009 - 20:36

Minä ehdottaisin oman pään käyttöä. Sieltä niitä löytyy, aluksi pitää vain löytää itseä kiinnostava aihe. Sen jälkeen aiheesta löytyvän materiaalin kimppuun. Ennenkuin huomaatkaan on esitelmäsi valmis.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2009 - 21:39

Lapsikulta, sinä osaat kyllä käyttää hakukoneita, jos aiot päästä vähällä läksyistäsi.
Mutta tulet tarvitsemaan kaikkea sitä tietoa, jota vastahakoisestikin omaksut nyt.

Tulee aika, jolloin olet unohtanut melkein kaiken sen, mitä sinulle on koulussa opetettu. Mutta sinulle jää kumminkin taito etsiä tieto. Tiedät mihin jokin asia liittyy.

Sitä sanotaan yleissivistykseksi. Hopi, hopi hommiin nyt!

Lähteet:
saarnaava mummi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 08:44

Ehdottomasti omasta päästä, sehän on koko jutun juuri. Närkästyn suunnattomasti kun kysytään koko ajan vastauksai koulu/opintotehtäviin, ja nyt jopa valmiita esitelmiä pitäisi löytyä...huhuhuh!
Oletko koskaan kuullut sanaa plagiointi ja tekijänoikeudet, olisi syytä perehtyä asiaan.
Ihminen ei opi koskaan mitään jos käyttää toisia hyväksi.
Minuakain on joskus pyydetty tekemään esitelmä, syynä se että lähes ikätoverini ei pysty ilmaisemaan itseään sanallisesti. Kieltäydyin sanomalla, saat arvosanan ilman omia ansioita.
Eri asia on jos pyytää yksityistä tukiopetusta, sitä nyt kohtuullisessa määrin antaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 15:16

Katsos, päässäsi, siinä möllykässä joka on hartioiden välissä, on kaksi korvaa. Löysitkö?

Kaikki tarvittava löytyy niiden korvien välistä.

Näin on asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 23:30

Wikipediasta löytyy esitelmän tapaisia. sinne vaan lueskelemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:22

Todellakin Wikipedia + copypaste.