Pidätkö runoista?Kirjotatko kenties itse niitä?

Itse kirjottelen joskus niitä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.04.2009 - 08:56

Nuorena kirjoittelin aika paljonkin, niitä on myös julkaistu. Kyllä nylyäänkin yhtäkkiä yllätteän runosuoni puhkeaa ja ihan missä vaan (vaikka hississä..!) ja heti kun pääsee kynän ja paperin ääreen, on kirjoitettva säkeet ylös.

Lisätty: 03.04.2009 - 08:56

Pidän runoista.

Kysyjän kommentti

Mulla kans sama juttu!Tosin entinen kännykkä oli hyvä kapistus jos alko runosuoni kukkimaan,kun aina ei ollut kynää ja paperia mukana,mutta kännykkä oli aina. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2009 - 17:46

En pidä mutta en inhoakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 18:00

Kyllä minä joskus kirjoittelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.04.2009 - 18:04

Minä kirjoittelen, mutta vähän erityyppisiä kuin koira 9.v

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 18:09

En kirjoita runoja itse,mutta tykkään lukea kyllä.Etenkin Tommy Tabermanin ja Juice Leskisen tuotanto viehättää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.04.2009 - 18:35

Luen mielelläni. Itselläni on monta runokirjaa ja usein lainaan kirjastosta. Omia tekeleitä löytyy pöytälaatiksosta. Yritän runoilla esim. joulukortit itse. Myös kronikoita on syntynyt varsinkin syntymäpäiväkortteihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 18:38

Kyllä pidän ja joskus harvoin, kun kirjoitan päiväkirjaan niin kirjoitan runo muodossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 18:43

Joskus tulee kirjoiteltua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 18:56

Kyllä ja kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 19:06

runot ovat ihania pidän niistä , joskus väkerränkin...mutta lähinnä onnittelukortteihin, että ei mitään ihmeellistä kuitenkaan...runokirjoja kans löytyy useita...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 19:54

en mä lue runoja.. enkä osaa niitä myöskään kirjottaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 20:28

Luen jonkin verran ja joskus kirjoittanutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 20:35

En kyl pahemmi niitä lue,kirjottelen kylläki millo sattuu runosuoni kukkimaa =). Sukuvika ku suksi ei luista =) mei suvust jo yks oma kustanteine runokirja tehty...ehkäpä mie sit joskus hamassa tulevaisuudessa teen toisen =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.04.2009 - 20:50

En lue runoja, enkä myöskään kirjoita niitä. Yksi runokirja on kirjahyllyssä satojen muiden kirjojen kanssa.

Lisätty: 02.04.2009 - 20:53

Unohdin äsken, että olenhan minä lukenut Heli Laaksosen runoja. Ne ovat mukavia, kun on murteella kirjoitettu, ja vieläpä sillä Raumalaisella, jota en meinaa millään ymmärtää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 20:54

kyllä mä pidän, hyvistä runoista ainakin, itse en kirjoita, aikoinaan kyllä kirjottelin mut jäänyt jotenki :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 22:04

Kyllä ,kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 22:21

En kirjoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 22:28

pidän, mutten kirjoita enää, nuorena joksus tuli harrastettua:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 22:34

Tykkään vanhoista kauniista runoista,en nyky runoista,itse en kirjoita runoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 10:35

Pidän ja lähinnä vanhemmista.
Kirjoittamisen jätän niille jotka sen osaavat, tosin näyttää muutama itsensä elättävän melko säälittävillä räpellyksillä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 15:20

Toisinaan tulee vähän runoiltua, nyt ei tosin ole pitkään aikaan ollu inspiraatioita

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 23:28

tykkään runoista, ja joskus harvoin tulee ihan ite jopa niitä väsäiltyä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 21:36

Lyriikoiden muodossa, esim reggaesanoitukset joissa on asiaa ja tietyllä tavalla moderni ja kekseliäs kieli!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 22:10

Nuorempana kirjoitin. Nykyään riimittelen joskus omaksi ja muiden iloksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2009 - 22:30

Luen runoja ja pidän niistä. Itsekin kirjoittelen silloin tällöin.