Olemme lähdössä Playa de Inglesiin ja majoitus on Huoneistohotelli Green Park:ssa. Onko kokemuksia ko. hotellista?

Avainsanat: playa del ingles espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vastattu: 12.04.2009 - 16:05

¡Hola!

Olin perheeni kanssa Playa del Inglésissä 3.-10.4.09 ja majoituimme Green Park-huoneistohotellissa. Kokemukseni kohteesta ovat siis varsin ajankohtaisia.

Aluksi tuntui, ettei hotelli ollut erityisen onnistunut valinta. Nopeasti sinne alkoi kuitenkin kotiutua ja kun viikko oli vierähtänyt, kotiinlähtö oli vaikeaa. :( Eihän se mitään luksusta todellakaan ollut, huoneisto melko pieni, mutta mielestäni ihan tarpeeksi viihtyisää. Portaita riitti noustavaksi ylempiin kerroksiin, halusin kuntoilla, joten en käyttänyt hissiä. Siisteydestä huolehdittiin, siivooja kävi 5 kertaa viikossa ja myös petivaatteet vaihdettiin. Suurin osa henkilökunnasta oli varsin ystävällistä. Huomasin tosin, että parempi espanjankielentaito olisi ollut eduksi. Onneksi kohtalaisella englannilla ja elekielellä pärjäsi ihan kiitettävästi sen mitä nyt piti kommunikoida. :D

Itse viihdyin erityisesti allasosastolla, vaikka lähellä olikin meluisa moottoritie. Oli ihanaa loikoilla auringonpaisteessa palmujen alla. Välillä altaalla oli tungosta niin paljon, että saimme mennä viereisen hotelli Green Gardenin puolelle. Suurimman osan aikaa oli hyvin tilaa ja sopivan rauhallista. Altaalla oli baari ja jopa komea hengenpelastaja. ;)

Rauhaarakastavaa lomailijaa olisi saattanut häiritä yölliset ympäristöstä kantautuvat äänet. Parvekkeelta oli suora näköyhteys läheisiin Los Salmones-hotelleihin, joissa esimerkiksi oli paljon nuorta väkeä. Musiikki soi ja hillitön biletys jatkui läpi yön.

Hotellin sijainti on varsin edullinen, lähellä on monenlaista baaria ja ravintolaa (basaareista pysyin itse erossa). Sisäänheittäjät olivat ärsyttäviä ja huvittavia, miten sen nyt ottaa. Ostosmahdollisuudet eivät olleet parhaat mahdolliset, mutta löytyi ostoskeskusta ja pikkuputiikkia Inglesistäkin. Upealle hiekkarannalle on alle kilometrin kävelymatka ja dyyneiltä löytyi myös sopivaa lenkkeilymaastoa, jos sitä etsii.

Voisin kuvitella meneväni uudelleen, seuraavalla kerralla kahdeksi viikoksi. :)