Käytkö teatterissa?

Itse en usein pääse kun asun niin keskellä ei mitään.
Tänään kuitenkin menen katsomaan näytelmän, koska minulla on vapaalippu (äitini esiintyy näytelmässä...)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2009 - 18:43

Kun kävelymatkan päästä löytyy ainakin kymmenkunta teatteria, niin tuleehan niissä käytyä aina silloin tällöin.

En ole koskaan laskenut kuinka usein, aina kun mielenkiintoista tulee näyttämöille, sellainen arvaus että kymmenisen kertaa vuodessa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2009 - 14:46

Minä en harrasta teattereissa käymistä. Kannattaa kysyä kuitenkin toisilta napsulaisilta jos vaikka he haluaisivatkin käydä. Joskus koulu aikoina tuli käytyä niissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:51

harvakseltaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:54

Pitääs tunnustaa,että aika harvoin.Viimeksi Kansallisessa "Kauppamatkustajan kuolema",oli tosin hyvä esitys Juha Mujeella.Mieluummin ramppaan baletissa,jos varat sallii samoin konserteissa...Kivaa teatteri-iltaa sulle!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:55

Silloin tällöin lähikaupungeissa. Kesäisin bongailemme kesäteatteriesityksiä eri paikkakunnilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:56

en.. tossa kuukausi sitten tosin olin ku ilmatteeksi pääsi ja muutama kaveri esiinty

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 15:06

Kyllä minä käyn, kesällä ja talvella.Suosin harrastaja teattereita, täällä turussa on monta pientä näyttämöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 15:11

Sama tilanne kuin Neverheardilla, kauas on pitkä matka. Pyrin kyllä käymään teatterissa aina läänini pääkaupungissa käydessäni. Viime syksynä näin puoliammattilaisteatteri Vilpertin esittävän Shakespearen kootut parissa tunnissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 15:17

Käyn teattereissa ainoastaan silloin kun työpaikalta järjesteään reissu, eli noin kerran vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 15:51

Kyllä noin kerran kuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 17:37

Juu aIna välillä.Iskä osti meille (mulle ja äidille) joululahjaks liput teatteriin ja katottiin Tunteiden Paloa ja viimeks muutama kuukaus sit käytiin katsomassa Myöhästynyt hääyö Espoon kaupungin
teatterissa joka on ihan lähellä vanhempiani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 18:03

En ole käynyt mutta olen käynyt elokuvateattereissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 20:01

Mahdollisuuksien mukaan tulee käytyä. Kotipaikkakunnalla ja kauempanakin. Keskiverto lienee kerran kuukaudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.04.2009 - 20:17

En käy teatterissa. Nuorempana tuli käytyä, ei silloinkaan paljoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 20:55

en käy, mut ois hirmu kiva käydä, tavoitteena on pian päästä komediateatteriin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 00:00

Alvariinsa tulee rampattua (koko eteläsuomen alueella), syitä on monia eikä niistä vähäisin se että näyttämöillä on aika monta tuttua junioria

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 10:57

Kesäteatterissa lähinnä, melkein joka kesä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:51

juu, kiva käydä aina välillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 12:32

todella harvoin tulee käytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 16:50

En nykyään. Minäkin asun keskellä ei mitään.