epäreilua!

kun sisarukseni tuo kotiin kokeen josta on saanut 7 hänelle hurrataan ja häntä pidetään maailman fiksuinpana, kun mä tuon kotiin kokeen josta oon saanu 9 kaikki vaan sanoo: mee pois, ja jos en mee niin ne suuttuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2009 - 17:14

Nyt anonyymi sanoi väärin!!

Yleensä me vanhemmat emme ehdollista rakkauttamme. Minä pidin ja pidän lapsistani olivat he hyviä tai huonoja koulussa.

Yleensä yritetään tsempata perheessä sitä joka ei pärjää. Kysy vaan suoraan vanhemmiltasi miksi he eivät iloitse sinun suorituksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2009 - 14:29

höhlää. iloitse yksin :) oma ilo paras ilo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:32

Ei tuo nyt oikein oikeudenmukaiselta tunnu, sinä voit kysyä miksi sinun 9 ei noteerata samalla tavalla, lasten kuuluisi olla tasaarvoisia perheessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:50

taas kerran.. esitä sama asia kotona kysmyksen muodossa! Hypi ja pompi niin kauan kun kuullaan ja noteerataan.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:57

miten toi on mahdollista :( höh.. onpa epäreilua.. koita silti iloita numeroistasi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.04.2009 - 15:15

Olet sinä tosi viisas oppilas jos saat noin hyviä numeroita kokeista, ainakin minun mielestäni.
Ehkäpä sinun vanhempasi kehumalla sitä sisartasi yrittävät sillä keinoin innostaa hänetkin lukemaan enemmän ja tuomaan niitä ysejä kotiin. Mutta on se väärin, ettei sinua kiitetä. Työtä sinäkin olet tehnyt sen kokeesi eteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 15:31

Onpa epistä!
Olet siis jo yläasteella / lukiossa, jos arvosteuasteikko on 4 -10............
ala-asteellahan se lie 1-5......
Vai onko arvosteluasteikot koulukohtaisia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 15:44

Epäreiluudella tuntuu olevan taipumus säilyä joidenkin kohdalla läpi elämän. Muutamia henkilöitä hyysätään ja tyydytetään, etteivät nämä vain pahoita mistään mieltään, joitakin taas moititaan yhdestäkin pienestä virheestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 15:54

Maailma ei ole reilu. Hyvä , että opit sen turvallisessa ympäristössä. Keskustele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 16:07

kerro vanhemmillesi, miltä tuollainen käytös tuntuu.. tsemppiä, olet älykäs koululainen, ole ylpeä itsestäsi :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 17:33

Lennun kanssa samaa mieltä!Kannattaa jutella ja kysellä.Tuntuu kyllä epäreilulta. :/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.04.2009 - 17:57

Vanhempasi eivät siksi ole ylpeitä suorituksestasi koska heidän mielestään pärjäät koulussa ilman sitä tai sitten he eivät vaan pidä sinusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.04.2009 - 20:05

Kerro vanhemmillesi, että sinusta tuntuu pahalle, kun kukaan ei välitä numeroistasi eikä sinusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 22:56

Palisanterin linjoilla; voipi riippua arviointiasteikosta; 9/100 on kehnompi kuin 7/10.
(Alakoulussa tokko kovin yleistä skaala 1-5).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 10:59

Elämä on.
Ehkä sisaresi on heikkolahjaisempi?

Lähteet:
D N A

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 23:28

aika epäoikeudenmukaista toimintaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 20:56

älä välitä, oo ittees tyytyväinen.