Minne lähteä lemmen lomalle?

Haluasin lähteä miesystäväni kanssa jonnekin romanttiselle matkalla. Esim vois olla joitain kylpyläpalveluita. Sellaista rentoutumista ja yhdessäviettämisen aikaa. Mutta hinta ei sais olla mikään 2000€/henki. Saa olla kaukana tai lähellä.

Avainsanat: romanttinen lomakohde

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2009 - 14:20

Voi,ohan noita paikkoja kuinka paljon Suomessa ja ulkomaillla.Esim.Naantalin kylpylä tai Virossakin on.....Naantalissa käyny kerran kauan kauan sit ja oli ihana paikka joutsenineen....
Tai sit jonnekkin muualle,Thaimaassa oli ihana paikka kuin Koh Samet (paratiisisaari) Tai sit näin keväällä kuulemma Madeira on kaunis paikka luonnossa liikkumiseen,kun on paljon kukkasia tai Islanti,siellä on kuumia lähteitä ja kaunis luonto yms ohan noita paikkoja lähellä ja kaukaa. Hinnoista tosin ei oo tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2009 - 14:21

Lottovoitto jos osuu kohdalle, kannattaa kääntyä oheisen linkin toimiston puoleen.

Lähipiiristä suosittelisin Tukholmaa, Kööpenhaminaa, tai vaikkapa Viron kylpylöitä.
Vähän kauempaa esimerkiksi Välimeren aluetta.

www.selecttravel.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:22

maurituksella, mutta en tiedä et riitäkö eurot, voipi olla kalliimpikin saari, mutta eritäin kaunis paikka, sinne voisin joskus jopa itsekkin mennä, mutta se lentomatka...hm...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:29

madagasgar! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:33

Luulisin että kannattas lähteä kreikkaan, tai roomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:49

Pärnyyn.. helppo, mukav aj halpa loma. Kylpylöissä saapi hemmottelua ja hoitoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:50

Hyviä ehdotuksia kaikki,mutta mitä hintaryhmää tarkoitat?.Jos <2000 pääsette molemmat kivasti Kreikkaan esim.Korfu,mun mielestä oli tosi romantillinen.Pariisi yltiöromanttinen,Rooma kulturelli ja Barcelonassa KAIKKEA, mahdollista myös romantiikkaa!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 15:04

pariisi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.04.2009 - 15:09

Venetsia, ei Hyvinkään, eikös sitä sanota rakkauden kaupungiksi. Siellä varmasti löytyy romantiikannälkäisille vaikka mitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 15:55

Suosittelen myös Kreikkaa tai Sloveniaa, ei kuitenkaan kaupunkikohdetta, vaan lomakohdetta. Miksei myös Italia. Jos paikalla ei ole kovin tarkkaa väliä, niin voi bongata edullisia viime hetken lähtöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 15:57

Kyllä paikkoja löytyy, jos lempeä riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 16:08

Lukemattoman kanssa samaa mieltä. Kun olis vaan sitä lempeä. Oikein ihanaa lomaa teille minne nyt sitten ikinä menettekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 18:17

Lukematonta peesaan. Jos lempeä löytyy niin puitteet ei tarvitse kummoiset olla. Vasta hiljan hihiteltiin muistoa opiskeluajoiltani.

HÄN tuli tapaamaan minua opiskelukaupunkiini ja kun emme voineet yöpyä kämpässäni nukuimme samassa makuupussissa Anglian takapenkillä Nokian leirintäalueella.

Miten ihmeessä se on ollut mahdollista silmäillessäni rubensmaisia sulojani ja muistellessani Anglian pienuutta. Mutta kivaa oli! Tahtois vieläkin, jos mahtuis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.04.2009 - 20:02

Rakkaus siivittää ihan mihin vaan. Ei kun menoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 08:39

Mielestäni ihan minne vaan, tai melkein. Ei nyt kannata ainakaan Viroon mennä... kuulostaa tylsältä. Riippuu siitä mistä on kiinnostunut. Itse maeninsin jonnekni kivaan Ranskan kaupunkiin (ei ole halpaa...), Brysseliin tms. Mihin aikaan vuodesta, sekin huomioonotettava asia.
Jos kesällä, ehdotan Visbytä, on todella romanttinen ja hieno kaupunki ja koko saari on upea.

Lisätty: 03.04.2009 - 10:51

Omasta mielestäni kaupungit ovat ehdottomasti romanntisempia kuin jotku Välimeren täyteen ahdetut lomakylät. Hotellitkin ovat tasokkaampia ja nythän on hotelleista tarjouksia vaikka millä mitalla. Nettiin vaan, en sano mitään firmojen nimiä koska se olisi jo mainostamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:52

Pargaan, kreikkaan