Ärsyttääkö tai kiusaako teitä jokin muu kuin kysymys samasta paikasta vuosi vuodelta, siis matkustamiseen liittyvä asia?

Minulla on yksi ainainen ihmetyksen aihe, en kerro sitä vielä.

Lisätty: 02.04.2009 - 13:18

En tarkoita tätä sivustoa vaan omaa elinympäristöä, tuttavia tai muuta.

Lisätty: 02.04.2009 - 14:27

Itseäni hämmästyttää kysymys, mikä oli hintataso! En laske hintoja, enkä tarkkaile ja tee muistiinpanoja hinnoista. Tosi jos näkee jotain ihan tolkuttomai hintoja, siihen reagoi ja jättää sen palevlun käyttämättä.
Jotenkin kummallista kun on ollut jossain, jotkut tuttavat kysyvät ainoana asiana mikä siellä on hintataso!! Siihen minun on helppo vastata ja aina samlla tapaa eli en tiedä.
Löytyy ihmisiä jotka tietävät mitä kaljatuoppi missäkin baarissa maksaa tai lasten vaipat kaupassa.

Lisätty: 02.04.2009 - 14:49

Jos ei matkustele, silloin ei mikään edes voi ärsyttää!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2009 - 14:14

Joskus ärsyttää ympäristön voivottelu, että taasko sitä lähdetään ja me ei milloinkaan. Kas kun se on jokaisen itsensä päätettävissä tuo matkustaminen. Kaikilla lienee mahdollisuus jos vaan on kiinnostusta ja viitsii sen matkan eteen tehdä jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 02.04.2009 - 13:14

No ei ärsytä vielä, kun en ole ollut näissä kuvioissa montaakaan kuukautta. Saattaisi ärsyttää parin vuoden jälkeen, mutta sitten jättäisin jo vastaamatta. Ei ärsyyntyneenä kannata vastata, saa aikaiseksi vain ilkeitä kommentteja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 13:16

Tarkoitatko henkilökohtaisessa elämässä vai täällä sivustolla.

Saahan sitä ihminen ihmetellä, eihän ole pakko ottaa kantaa, kääntää kysyjän puheet muihin asioihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:24

Juu välillä ärsyttää,Mariaana53 kans samaa mieltä!Eikö ihmiset vois olla ilosia sun puolesta,kun lähdet johonkin?Onko se liikaa vaadittu? :/ Ja pääseehän hekin jos vaan viitsisivät tehdä jotakin
matkan eteen,mut ei ni ei!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:45

ei mikään ärsytä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.04.2009 - 14:00

Eihän oo pakko vastata :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2009 - 19:57

Huvittaa lähinnä.
Tosin ylläpito voisi kyllä poistaa nämä "sää 9.9.09 Kenia?" kysymykset kokonaan, ei täällä taida sentään ennustajia olla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.04.2009 - 19:31

Kysyminen on ok, olisi kiva vaan kuulla useammin kysyjältä vähän tarkemmin millaista lomaa hakee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 17:45

Minua ärsyttää lentokenttien riistohinnat. Nippa nappa jos kahvin raskin juoda, ilman kahvileipää, tottakai. Ja lentsikassa kahvi on aina pahaa.