Tiedättekö että salkkareissa EEROA näytelevä onkin AARO? Tyttöni kertoi sen minulle eilen kun oli katsonut juoni paljastukset .

Jo minäkin olen vähän jotain arvellut että jotain kikkaa siinä kyllä on.Odottaako se paula oikeasti lasta? Ja se Veera on ainakin oikeessa elämässään raskaana. Sen myös oli tyttöni lehdestä lukenut. Sitä mä kyllä olenkin katsonut että vois kyllä ollakin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 02.04.2009 - 12:17

Minä olen epäillyt sitä jo pitemmän aikaa. itse kiinnitin huomioni siihen Eeron änkytykseen. Ihme parannus on käynyt! Ja paikoin on ihan kuin Aaro. Viimeksi eilen kun hän katseli Paulaa ja Lassea siellä kahvilassa. Kyllä se Paulakin näyttää siltä, että ihan oikesti olisi raskaana, mutta nykyään kaikki saadaan näyttämään ihan oikealta. Minua askarruttaa millä konstein se Veera lähtee ennen synnytystään pois sarjasta, jos lähtee...
En kuitenkaan aio ottaa selvää, muutenhan menee koko jännitys. Enkä muutenkaan tykkää ottaa etukäteen selvää sarjojen tapahtumista.

Kysyjän kommentti

KIITOS HYVÄSTÄ VASTAUKSESTA. SEKÄ HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2009 - 12:23

En katso kyseistä sarjaa.

Mutta, kiinnostaisko salkkareiden kuvauksiin avustajaksi meneminen?
Sivustolla sanotaan:
Tällä kertaa haemme avustajiksi erityisesti 30 vuotta täyttäneitä henkilöitä sarjan kuvauksiin
www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto...ana?846145

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 12:38

Olen katsonut sarjaa,en ota sitä mitenkään tosissaan,saa käsiksen tekijä ihan rauhassa suunnitella mitä haluaa,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.04.2009 - 12:42

En katso sarjaa, joten eerot ja aarot ovat täysin tuntemattomia tapauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 12:44

No luin lehdestä, että Panu ja Iiris hyppäävät sänkyyn.Veera näkee kaksikon heidän tietämättään ja alkaa suunnitella lähtöä.Eli poistuisko sitten sitä kautta sarjasta mene ja tiedä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 13:04

epäilys on kova et eero onkin aaro :S

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 13:24

nuo kuoilleista heräämiset kyl ärsyttää...vatkataan samaa asiaa miljoonaan kertaan, lopetin kaunareidenkin katsomisen, kun kaikki jotka olivat kuolleet , olivatkin vain olleet unta..tyhmää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 16:03

En tunne tapausta, mutta tuntuu, että viihde-elektroniikka -osioon tulee paljon kysymyksiä, jotka oikeasti kuuluisivat viihde ja musiikki -osioon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 06.04.2009 - 15:52

oho, aikamoista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 16:43

No jos ihmisellä on persoonallisuushäiriö, niin ei hän itsekään tiedä kuka on.