Kohta mulla synttärit eli 6.4 tuntuu et näillä ikä vuosilla alkaa aika menemään siivillä. Tunnetko samoin kuin minäkin?Onneksi nyt

ei juhlia. VIImekeväänä oli. Kun vaan terveyttä riittäs.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.04.2009 - 11:28

ONNEA , sinulle näin etukäteen.....!!...sitä ikää ihmettelen, kun tyttärentyrär kertoi, että pääsee musiikkikouluun, niin olin ihmeissän , et 5 luokaltako, hän siihen , et ei kuin 7 luokalle, ja sanoi et "mummi olen jo 12."..kauheaa mummi vanheni kerta heitol ainakin 10 vuotta..huh lapsenlapsista sen huomaa , että itsellekkin ikää lisääntyy..vaikka tunnen sisälläni olevani 25, mutta ulkoisesti jo 50 ja risat...aika tosiaan menee lujaa, ihmettelee vaan, että minne se aika katoo, kun mitään ihmeellistä ei itse saa aikaan...

Kysyjän kommentti

KIITOS KAVERI HYVÄSTÄ VASTAUKSESTA. HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ MYÖS.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.04.2009 - 11:09

Minusta tuntuu vähän samanlaiselta ja ihmettelen että mitenkä minulla on noin vanhat lapset, saavat kohta minut ikävuosissa kiinni, heh heh. ovat 33 v ja 29 v ja minä aina vaan 30 v.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 11:10

Kyllä näin vanhennuttuaan (ei vielä vanha, pois se minusta,heh) aika tuntuu menevän siivillä, enää ei viikossakaan ole kuin maanatai ja sunnuntai vastatusten:)
P.s. Parhaat Onnittelut tulevan synttärin johdosta myös siulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.04.2009 - 11:11

Itse ajattelen omalla kohdallani sen johtuvan siitä , että tiedän elämättömiä päiviä olevan vähemmän jäljellä kuin elettyjä takana, niin on vain niin kiire ottaa kaikki mahdollinen irti loppuelämänsä jokaisesta uudesta päivästä. Siksi tuntuu että aika rientää ihan siivillä.

PS. Ja lämpimät synttärionnittelut jo näin etukäteen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 12:12

Onnea
Aina paranee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.04.2009 - 12:38

Voi teitä "lapsukaisia". Kunhan pääsette tähän ikään, niin sitten voitte ihmetellä sitä ajan kulua. Mun lapsi on jo päälle 40-kymppinen, ja itsestäni en kehtaa edes puhua. Mulla on ihan hirveen nopeasti kuluvat viikot. Joskus tuntuu, että jää joka toinen päivä väliin. Ihan kuten jonin13 sanoi, viikossa ei ole enää kaikkia päiviä. Mulle tulee maanantain jälkeen jo perjantai. Mihin kummaan ne välipäivät katoaa. Tällä vauhdilla taatusti aika loppuu kesken.
Onnea tuulikki58, siksi nyt jo onnittelut, en kuitenkaan muista oikeana päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 12:42

"Vuodet vierii armahani,
elon ilta meille saa.
Talven lunta kulmillani
vuotten siihen painamaa.
Mutta rakas sinä mulle ain,
rakkaampi kuin milloinkaan."

Tämän laulun haluaisin laulettavan minulle .... mutta sillä jonka haluaisin sen laulavan ei ole lauluääntä eikä nuottikorvaa.

Mutta minä sanon sinulle Tuulikki ISOSTI ONNEA ja viini paranee vanhetessaan.

Ja vanhana on oikeastaan kiva olla. Saa paljon anteeksi ja antaa paljon myös itselleen anteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 13:00

Onnea jo etukäteen! Ensi vuonnako tulee 60 täyteen? Silloin on aivan pakko pitää isot juhlat!
Minusta tuntuu siltä, että aika pysähtyi jo parikymmentä vuotta sitten. Vain vuosiluvut vaihtuvat.

Totuuden nimessä on pakko myöntää, että luokkakokouksissa näkyy monen kasvoilta järkytys. Mielessään moni varmaan ajattelee, että miten nuo kaikki muut ovat päästäneet itsensä noin repsahtamaan?
Minusta se on merkki hyvin eletystä elämästä. Ei ole stressannut omaa ikääntymistään jos sitä ei ole edes huomannut?

Ei tämä "aikuisuus" mitään huonoa aikaa ole, sillä viimeinkin alkaa olla aikaa nauttia elämästä,
eikä enää tarvitse juosta kieli vyön alla aamu kuudesta pimeän tuloon. Mitä elämää sellainen on?

Useimmat toki joutuvat, tai saavat käydä työssä vielä kauan, kun taas osa joutuu/pääsee eläkkeelle. Kumpikin vaihtoehto on hyvä.
Työ antaa tyydytystä, vaikka se olisi raskastakin. "Selviydyinpäs tästäkin päivästä"!

Idalle sanoisin erikseen, että mihin Sinulla on kiire? Itse aloin nauttimaan elämästä, kun pysähdyin kertakaikkiaan vain nauttimaan linnunlaulusta ja luonnosta. Tämä ajatus virisi minulle hautumaan jo kauan sitten nuorena miehenä, kun eräs nainen ripustaui kaulaani kovassa hutikassa ja sanoi, että on hänen kesälomansa viimeinen ilta ja on pakko nauttia. Jätin hänet nauttimaan vielä lisää.

Olisi hyvä oppia nauttimaan yhä pienemmistä asioista, eikä juopua koko ajan lisää.

Matkoilla tulee usein sorruttua liikaan ahnehtimiseen ja kiirehdittyä liian moneen paikkaan. Vuoden päästä sitten ei muista edes missä sitä tulikaan käytyä.

Joskus tuli käytyä katsomassa "Cats", ja se oli elämys. Muuta en siltä matkalta juuri muista.
Nyt nautin yhtä paljon kun mökillä saan ruokkia kalakeiton jämillä ties kenen nälkäistä kissaa ja katsoa miten kiitollinen "hän "on.

Enää ei ole pakko lähteä norsusafarille viidakkoon, vaan riittää kun istahdan laiturin reunalle katsomaan mitä ihmeellistä siellä vesirajassa hiekan ja ruohon seassa eleleekään.

Nauttikaa hetkestä! Se on tässä ja nyt!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:04

No niinhän tuo on aivan pian, mutta ei tule sitä juhlittua millään lailla. Eikä tänne tule siksi ketään kyläänkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:07

Näin etukäteen onneks olkoon synttäreiden johdosta kukkien ja halausten kera! :)

Kyllä,tuntuu et päivät menee todella nopeesti ettei perässä pysy!Justhan oli maanantai ja nyt jo torstai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 14:43

kyllä, mitä vanhemmaksi tulee, sen nopammin aika tuntuu kuluvan:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.04.2009 - 20:58

onnea paljon!!!=) "elämä lentelee siivillä", sitä tämä elämä vaan on. itse olen vasta hyvinki nuori ja silti tuntuu et elämä lentää käsistä. mut kaikesta ajasta vaan iloirti! tsemmppiä tuleville vuosille ja suuri onnittelurutistus!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2009 - 16:30

Jos ne on leikannut päiviäkin, kun ne on niin lyhyitä?

Nuorena tuntui, että jokainen uusi päivä oli uusi seikkailu. Nykyisin ne katoaa käsistä ilman, että ehtisin saada jotain näkyvää aikaiseksi.